Hoi dames, Ik heb nu 2 dagen regelmatig buikpijn en sinds gisteravond echt beroerd. Ik hou niks binnen. Heb nu ook het idee omdat ik geen vocht binnen krijg/houd dat ik weer blaasontsteking heb. Iemand advies? Zouden jullie hier voor de dokter bellen?
Mijn zoontje heeft dit net gehad, 24 uur gespuugd en daarna ging het weer over. Het gaat zn hele klas door dus je hebt best kans dat t een virusje is wat heerst, maar als je het niet vertrouwd zou ik wel bellen. Al is het maar voor je eigen gemoedstoestand! Beterschap!
Ik zou idd even de dokter bellen. Vooral omdat je wel echt vocht moet binnen krijgen. Ik ben in het begin van mijn zwangerschap ook heel erg ziek geweest. Wij hadden het rotavirus. Ben toen ook naar de dokter gegaan en kreeg pillen voor de misselijkheid zodat ik iig kon drinken. Er is 1 soort pilletje wat wel mag tijdens de zwangerschap, zetpillen had ik. En ze werkte erg goed. Zou iig ff bellen met de HA en je verhaal voorleggen. Succes!
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb gebeld en ik moet zo even langskomen. Dit ook omdat ik vandaag niet geplast hebt.
Als je geen drinken of eten meer binnen kan houden moet je zeker even bellen met het ziekenhuis. Ik ben al 2x opgenomen geweest vanwege uitdrogingsverschijnselen. Ik was ook vaak ziek zwak misselijk. En dat ben ik nu nog steeds. Maar ze houden het goed in de gaten. Groetjes Susan
Hoi dames, Ik ben zaterdag gelijk opgenomen en heb tot en met vandaag aan het infuus gelegen. Vandaag mocht ik gelukkig weer naar huis. Nu moest ik een paar weken rustig aan doen en moet het als het goed is beter gaan.
ik heb tabletjes voor de misselijk heid , lang leven die pilletjes , eer gister avond dacht ik ik neem ze es niet ben 14 weken en dacht dat t wel over moest zijn nou niet dus , hing gelijk boven de plee , miss is dat iets voor je
Waarschijnlijk het je het over emesafene? Die heb ik in ieder geval als zetpillen. Van pilletjes hang ik helaas gelijk boven het toilet.