Nu het eerste vakantiegeld-topic een feit is, is het tijd voor het tweede. Wat voor plannen hebben jullie met jullie vakantiegeld? Hier gaat het op de spaarrekening op 100 na. Daar mag ik ieder jaar iets leuks van kopen voor mezelf, manlief idem dito.
360 euro gaat naar mijn eigen risico van de zorgverzekering dan zal er wel nog een rekening of iets liggen en de rest gebruik ik voor mijn midweek weg met de kinderen en kunnen we als het goed is als nog naar de Efteling daar bij. Als alles volgens planning gaat.! Mijn andere laptop heeft een nieuwe toetsenboord nodig omdat het ijsje van mijn dochter er door heen gelekt was( had het niet gezien) dus toetsenboord kapot. Zit nu op de laptop van mijn zoon. En misschien probeer ik 100 euro apart te leggen en een beetje te sparen. Als is het maar een beetje. Voor de rest zullen we wel zien.
Wij krijgen geen vakantiegeld, maar wonen dan ook al een heel eind op weg naar de perfecte vakantie...
De 'Hef-aanslag' betalen, hebben we dat ook maar in één keer gehad. Vriend moet een nieuwe fiets, ik een kinderzitje en dan zullen we vast al niets meer over hebben.
Gedeeltelijk op de spaarrekening en gedeeltelijk extra aflossen op de hypotheek . (Ligt er ook een beejte aan hoeveel het is!!)
Geen idee nog. Ik heb een heel gaaf bed gezien van auping maar dan in 3/4 deel al op (1600 euro) Dat vind ik dan weer teveel. Dus waarschijnlijk beland het in de leuke dingen pot
Spaarrekening, om hopelijk in het najaar nog een paar dagen weg te kunnen. En 100,- shopgeld voor mezelf.