Ervaringen gezocht met geluidsoverlast buren

Discussie in 'De lounge' gestart door Chantico, 16 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    zoals velen al zeggen: wat een zeikerd is dat mens zeg! Wij hebben ook onderburen gehad bij vorig huis, en daar hoor je zelfs de buren 'bezig' zeg maar. Ja kan moeilijk zegge, kerel douw m er niet zover in want mijn kind wordt er wakker van. haha ja als je in flat woont heb je nou eenmaal geluiden van mensen om je heen. Ik zou als wraak mijn kind alleen maar harder laten stampen zo nu en dan, even een leuk spelletje spelen met een flink stamp gehalte. Maar dat ben ik dan weer. Je heb genoeg eraan gedaan om het geluid wat te beperken. Lekker laten gaan, ene oor in en andere oor eruit.

2. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.617
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Wij hebben destijds de woningbouw gebombardeerd met brieven en dat werkte.Als het echt de klauwen liep gingen we basketballen,werkte perfect!

3. Revit

Revit Niet meer actief

Wij hebben ontiegelijk veel last van onze onderbuurvrouw. Er komen gemiddeld 4 a 5 verschillende mannen per week bij haar over de vloer. Wij worden wakker van haar bezigheden en dat gaat echt hard.
    Vervolgens schakelt zij de politie, woningbouw en buurtbemiddeling in omdat ze last van ons heeft!?

In ieder geval, er is iemad op de woningbouw die wel over buurtoverlast gaat en daarmee kan buurtbemiddeling ingeschakeld worden om er met zijn allen over te gaan praten hoe het nu op te lossen is. Waarschijnlijk gaat dit wel een beetje ver, want jullie buurvrouw moet gewoon niet zeuren. Dan moet ze idd op een hutje op de hei gaan zitten, heeft ze niemand om zich heen. Zou toch te gek zijn dat je je kind hele dagen stil moet houden voor haar, die is maf!

Deel Deze Pagina