Ik heb sinds vandaag lenzen.. Ik heb droge ogen ( dunne traanlaag ) en ik heb zachte lenzen gekregen met vloeistof van Optie-free. Ik zal maandelijks 25 euro betalen voor deze lenzen. Zit daar de vloeistof bij in of moet ik dat ook nog maandekijks bijbetalen? Ik ben het vergeten te vragen bij de opticien
Ik bestel elk half jaar nieuwe lenzen, dus voor 6 maanden en betaal zo'n 100, de vloeistof á 30 komt daar elke keer apart bij...
Ik betaal het apart. Krijg mijn lenzen vergoed (tot een bepaald bedrag) dus die betaal ik (nog) niet maar de vloeistof wél altijd. Ligt volgens mij én aan je verzekering én aan je opticien. Ik zou het even goed uitzoeken.
Nee nu ik er over nadenk...best stom eigenlijk. Ik weet alleen dat ik zachte lenzen heb, weet niet welk merk, welke prijsklasse precies. En ik kreeg er een flesje van 60 ml vloeistof ( gratis probeerverpakking staat op de fles ) waar ik het de hele maand mee moet doen. Ik hoop dat ik dat red want het flesje is super klein. Het kostte me 35 euro incl oogmeting en over een maand moet ik komen voor controle. Ik was daar met mn 3 kinderen en die vlogen alle kanten op dus door alle drukte heb ik er ook niet bij stilgestaan
Oef ik had me even beter laten informeren voordat ik ergens aan begon. Zou sowieso niet gaan betalen voor een oogmeting, dat is niet regulier (tenminste niet in de zaak waar ik gewerkt heb). Welke opticien is het. Een keten? Ik raad je overigens aan niet te zuinig te zijn met je vloeistof, en dus gewoon een fles bij te halen. Goed je bakje verschonen elke dag en goed je lenzen schoonmaken. De gevolgen voor je ogen kunnen nogal aanzienlijk zijn als je ze niet goed behandeld.
Bij mij zit het erbij. Net als de gratis controle elke 6 maanden trouwens. Ik kreeg toen ik net begon met lenzen ook wel probeerverpakking mee maar dat was dan voor een week want dan ging ik terug om te kijken of ik tevreden was over de lenzen. Toen ik de goede had gevonden kreeg ik een halfjaar pakket lenzen met vloeistof en dat zijn dan 3 grote flessen en een kleintje voor een half jaar maar als het eerder op is kan ik altijd gratis bijhalen
Hier zit het er bij. Heb echt veeeel te veel aan de hoeveelheid die ik erbij krijg! Voor een oogmeting heb ik overigens nog nooit betaald! Bij Pearl mocht ik zelfs de eerste set lenzen gratis volgens mij! Maand gratis op proef. (Of dit was bij de locale opticien, daar ben ik ook tijdelijk klant geweest)
Hier lenzenabonnement van 21.50 per maand incl vloeistof en controles. Voor een oogmeting heb ik nog nooit betaald en wanneer de vloeistof op is kan ik gewoon een fles gaan halen bij de opticien
Zal vast de locale zijn geweest, daar zit meestal de echte kennis en service en zoeken ze meestal tot je de juiste hebt zonder je alles in rekening te brengen. Dat heb ik bij een keten als pearl nog nooit meegemaakt
Bij spec saevers heb ik ook 3x een maand lang lenzen gratis mogen proberen omdat het lastig was de juiste te vinden voor mijn ene oog. Nooit kosten in rekening gebracht en heel erg behulpzaam allemaal.
Nee, niet standaard erbij. Ik heb zachte maandlenzen en betaal ca. 30 euro per maand per setje lenzen. Mijn lenzenvloeistof haalde ik er eerst ook, maar ik heb gemerkt dat etos, kruidvat of AH lenzenvloeistof ook prima is en veel goedkoper dan de a-merken vloeistof van de opticien. Ik zit overigens niet bij een keten maar een particuliere opticien met een fantastische service. Elk halfjaar lenzen/oogcontrole en meting, kosteloos.