Ik wist niet zo goed waar dit topic te plaatsen aangezien het voor zowel kleine als grotere kindjes geldt. Vandaar dus in de Lounge, ik hoor het graag als het toch verkeerd staat Ik ben opzoek naar buitenspeelgoed wat voor mijn dreumes geschikt is en straks ook voor de jongste. Het moet even mee gaan en ik wil de eerste jaren toch liever plastic dan hout i.v.m. onderhoud en schoonmaak e.d. Echter vind ik het felgekleurde/roze/tierelantijntjes plastic speelgoed dus absoluut niet mooi en zeker niet voor onze strakke tuin. Nu stuitte ik dus op speelgoed van Step2. Een boomhut speelhuisje, glijbaan en een zandbak met picknicktafel. Mooi qua kleuren en denk ik super geschikt voor onze dreumes die graag buiten is. Wie heeft ervaring met dit merk? Hoe is de kwaliteit? Blijven de kleuren mooi?
Wij hebben de blauwe watertafel en die is na twee jaar nog helemaal netjes van kleur. Ik ben erg tevreden. Ze heeft er nog steeds heel veel plezier van.
Prima kwaliteit , wel zijn de kleuren wat vervaagd, maar ik heb het dan al 4 jaar en het was al tweede hands.