Ik heb nu een menstruatie van 13 dagen achter de rug en zit nu op CD 14. Wel was ik alvast begonnen met ovulatietesten. Deze zijn mug verre van positief. Heb nooit eerder ovulatietesten gebruikt dus ben er nog een leek in. nu is het zo dat ik wel vruchtbaar slijm heb sinds ongeveer 4 uur geleden... Komt mijn eisprong nu toch al ondanks de negatieve testen?
Je kunt wel een week vruchtbaar slijm hebben. Bij mij liep het altijd op tot een piekdag dat ik het meeste slijm had
Doet me goed... maar het kan zijn dat ik net iemand ben die minder hormoon aanmaakt en waar hij dus niet goed werkt??
Je cyclus was zo te lezen nog een beetje gek aan het doen (had je een hormoonspiraal?) Dus het kan sowieso zo goed zijn dat je ovulatie nog even op zich laat wachten. Hoeft niet maar kan wel.
had mirena... maar kan er op internet vrij weinig over vinden... juist dat het allemaal heel snel normaal was etc...
Ik heb ook steeds eisprong na dat slijm. Bij mij komt het meestal pas bij dag 14-16. Dus inderdaad nog even doortesten. Het is ook nog maar je eerste cyclus na spiraal dus het is even zoeken.
Idd gewoon doortesten. Ik start dan meestal pas met testen en heb met 2-5 dagen dan een positieve test.