Wij hebben gisteravond geboekt voor de herfstvakantie - en ik heb er zoveel zin in De voorpret alleen al van dat je niet weet wat je krijgt... Ik hoop natuurlijk op luxe, maar als we dat niet krijgen, dan ben ik ook niet diep teleurgesteld vanwege die prijs! Center Parcs is meestal wel leuk.
Als mystery niet lukt, kan je ook boeken met de code CP2281 Daarmee krijg je 40% korting op de normale prijs. Wij zijn vandaag teruggekomen van een weekje Huttenheugte, ook met deze code en we waren nu 385 kwijt voor een 5pers comfort huisje.
Wij zijn net terug van een midweek,geboekt via mystery park op bungalows.nl wij kregen met zn 3en een luxe nieuw huisje voor 6 pers. met vaatwasser ect. is ons super goed bevallen zeker omdat we maar 187,- euro kwijt waren! Toch wel erg leuk voor zo tussen door even eruit te kunnen gaan! Gaan het zeker nog een keer doen! En natuurlijk is het een gokje wagen omdat je niet weet waar je terecht komt maar de parken die mee doen zijn allemaal erg leuk en mooi! Huisje is altijd afwachten wat je krijgt maar ach voor dat geld is alles de moeite waard toch?
Wij hebben van de week geboekt en gaan het weekend van 3 oktober met z'n achten. Ik ben heel benieuwd waar we terecht komen!
Premium kindercottage (4p), Heijderbos Ook met een comfort arrangement en wifi. Ik ben er wel blij mee !!!
ook al boek je een standaard huisje dan ben je nog goedkoper uit, ik hoor best vaak dat je juist een luxe huisje krijgt bij Mystery park
Wij zijn in juni met mystery parcs 8 nachten naar Park Eifel in Duitsland geweest. Was wel gewoon een comfort cottage, maar wel voor 6-persoons ipv 4-persoons Was wel prima dus! Weet niet meer precies wat het gekost heeft, 400-500 euro denk ik?
Ik lees even mee. Wij denken er ook over om een keertje mystery park te boeken. Nadeel is dat er hier 1 in de buurt ligt. Zul je net zien dat we daar terecht komen.
Wij hebben dit 1 keer gedaan en doen het NOOIT weer. Wij kwamen in in het Meerdal terecht en we zijn daar 2x verhuisd. De eerste keer hadden we muizen in de cottage en de cottage ernaast was zo muf en stonk het zo naar urine dat we uiteindelijk na veel aandringen een cottage kregen die ok was. De in eerste instantie toegewezen cottages lagen helemaal achterop het park en waren zeer verouderd. De laatste cottage was op redelijke afstand van het centrale gebeuren. Echter was de complete indruk van dit park niet zo best, alles was oud en achterhaald qua tijd en daarbij liet de algemene schoonmaak ook te wensen over.... Des al niet te min hoop ik dat iedereen die een MW heeft geboekt een super fijne vakantie!
Wanneer krijg je te horen waar je naar toe gaat? Ben nieuwsgierig! Wij gaan de 24e oktober voor de eerste keer naar een mystery parc.
Niet slecht Jocey!!! Cathymoon wat jammer zeg. Wij vonden meerdal juist heel erg leuk, ondanks het eenvoudige huisje. Heerlijke vakantie gehad daar.
Nee hoor. Je kan kiezen welk land! Alleen wanneer je voor Nederland kiest, dan kun je ook in Belgie terecht komen Erperheide of de Vossemeren.