Wij gaan eind augustus 2015 trouwen en zoeken nog een leuke bestemming voor de huwelijksreis! De kids gaan ook mee die zijn dan 2 en bijna 4. Wie heeft er leuke tips??
Geen idee wat je budget is, maar wij zijn naar Bali geweest afgelopen sept. Onze kids waren 1 en 3 jaar. Het is daar geweldig voor kinderen, mensen zijn lief, eten is heerlijk, klimaat lekker. Wel een eindje vliegen maar wij vonden het heel goed te doen. voor meer info mag je me ook pb-en..
Ja dat lijkt me fantastisch! Maar is het vliegen ook zo fantastisch met kids? Hoelang is het vliegen?
Bali is denk ik een prachtige bestemming! Andere opties: Dichter bij huis kan ook een mooi grieks eiland, cypres, malta. En weer net iets heel anders, zanzibar, mauritius of de seychellen. Veel plezier!
Mocht je Bali overwegen. Ik kwam net op FB een blog tegen met oa deze link: Individuele Bali reizen met kinderen | BaliKids
Wat zijn jullie eisen voor deze reis? Hoeveel uren mag het vliegen zijn? Welke cultuur / klimaat? Mag het zon, zee en strand zijn of moet er ook nog wat te zien zijn? De ABC eilanden zouden ook een optie kunnen zijn maar het zou ook iets Europees kunnen worden?
Naar Bali is het 16 uur non stop. Wij hebben een tussenstop op KL gehad en dat was wel 5 uur (kan ook korter hoor) KLM vliegt direct maar ook de duurste tickets (900euro pp) en wij hadden door de lange overstap 600 pp. Ik had een 1 jarige en 3 jarige en mede door de dag vlucht heen en nacht vlucht terug was het goed te doen. Tuurlijk het is lang maar daar stel je je op in. 4 uur is ook lang met kinderen Als je meer wilt weten van Bali kan je me ook PB-en Succes met kiezen (ook daarbij wil ik je wel helpen hoor, kan goed reizen uitpluizen, toeristische achtergrond)
Bali is zeker leuk, maar is wel een behoorlijk stuk vliegen. Iets dichterbij is de Dominicaanse Replubliek of inderdaad een van de Griekse eilanden (ook erg leuk).
Ik zou idd ook voor een Grieks eiland kiezen. Lekker dichtbij, zonnig en warm in augustus, Grieken zijn meestal heel aardig voor kinderen, en zon, zee en strand doet het altijd goed. Wij zijn zelf naar Thassos geweest op huwelijksreis, een wat onbekender Grieks eilandje in het noorden.