Meer dames met een (erg) korte lf - 10 dagen of korter? Wat kan de oorzaak zijn en is dit een probleem om zwanger te worden? Kan dit nog van het ontpillen zijn? Vorige ronde een positieve ovu test op dag 58 en dag 66 ongesteld. Nu een positieve ovu test op dag 19 en dag 29 ongesteld.. Sorry voor alle vragen, snap het even niet meer.
Je LF is idd erg kort. Maar dit kan ook nog t ontpillen zijn. Ontpillen kan tot een jaar na stoppen duren, soms langer, kan ook korter. Wacht het even af, verbeterd het niet na 6 maanden dan zou ik al eerder naar de huisarts gaan en niet een jaartje afwachten.
ik had/heb ook een lf van 10 dagen met daarbij een totale cyclus lengte van 25 of 28 dagen gemiddeld dus 26 dagen. voor mij heeft het geen problemen opgeleverd en heb 2 kinderen.
Dit kan nog van het ontpillen zijn hoor. Maar ik bleef een korte LF hebben. Van ons eerste zoontje zwanger geraakt in de 1ste ronde. Van ons tweede zoontje ook een superkorte LF, maar dat kwam waarschijnlijk nog door de bevalling van de eerste. Ik had niet veel geduld en ben naar de huisarts geweest en heb Utro gekregen. Hiermee in de 2de ronde zwanger geraakt!
Hoelang ben je gestopt met de pil? Zoals je onderschrift? Het kan zeker wel door het ontpillen komen, je hormonen moeten weer even in gareel. Ik vind het wel positief dat je vorige maand nog zo'n lange cyclus had met een LF van 5/6 dagen en je nu alweer een hele nette cyclus hebt qua lengte met een LF van 8/9 dagen. Misschien is dat een teken dat je lichaam weer goed op de rails is.
Bedankt allemaal. Ik wacht nog een paar maandjes af inderdaad, nu zo'n 4.5 maand gestopt met de pil dus ik steek het daar maar op. Wel weer ff balen