Goeie avond allemaal. Ik ben op dit moment +/- 4+4 zwanger van ons 2e kindje. Nu heb ik de eerste afspraak staan op 7 mei (dan zou ik 8+4 ong zijn). Nu gaan alleen m'n ouders op vakantie iets daarvoor en ik wilde eigenlijk een week bijv eerder de echo hebben maar dat deden ze niet. Hebben jullie bijv ook als eerste ergens anders een 'pretecho' of te wel gewoon een echo ergens anders gedaan dan ipv je verloskundige? Uiteraard duurt het wachten allemaal lang en het liefst heb ik morgen een echo maar met +-/ 7 weken kunnen ze ook al wat zien toch? En voor die paar tientjes zou ik het er wel voor over hebben zodat we het kunnen gaan vertellen (uiteraard kijkt de vk er anders naar, naar een echo dat weet ik) . Of is dit stom dat ik dit bedenk?
Bij het pretecho bureau bij ons in de buurt kan je vanaf 7 weken een pretecho laten doen om een zwangerschap te bevestigen. Misschien zit er een echobureau bij je in de buurt die dit ook aanbied.
Ja ik heb nu een afspraak gemaakt in de buurt en even heen en weer gemaild. Ze liet een echo zien met wat er dan ong te zien is. Maar het is idd beetje een bevestiging dan, spannend want heb hem nu 1 mei staan dus iets eerder.
Ja heb een afspraak nu op 1 mei gepland staan! Zou dan +/- 7+5 zijn maar met 7 weken kunnen ze ook natuurlijk al wat zien dus ben er benieuwd! Iets minder lang aftellen ook haha
Spannend hoor! Kan je het toch iets eerder weten. En heb je er niet lang daarna nog 1 bij de vk zelf. Altijd leuk!
Hebben wij ook gedaan. Wij hadden rond de 7 weken een pretecho laten doen. Eigen geruststelling en konden we onze zoon alvast inlichten.
Mijn eerste echo op poli verloskunde zou met 9+5 zijn. Dat ging ik niet volhouden. Dus met 8 weken zelf een pretecho laten doen. Geen spijt van!
Wat leuk om te horen! Ze doen natuurlijk niet medisch kijken maar ze kunnen denk wel beetje zien hoe ver je ong bent toch? En je hebt wat meer bevestiging. Gelukkig ben ik niet de enige!
Het was gewoon een hele leuke bevestiging om te zien dat er echt wat groeit en dat het hartje klopte. En dat idd voor een paar tientjes. Je hebt natuurlijk garantie tot de deur, maar toch