waar we al zo bang voor waren is gebeurd. onze dochter is der knuffel verloren. haar tutje, haar troost haar allesje. ze heeft er 2 en ze gaan ook altijd overal samen mee naar toe. ze doet er alle mee en zien er dus ook al niet meer zo mooi uit en de oren zijn al enkele keren terug opgenaait etc maar het zijn haar schatjes. ze blijft uren voor de wastrommel zitten als ze gewassen worden en dolblij als ze uit de droger komen. nu heeft ze der nog maar 1 en die andere is ze waarschijnlijk zondag avond verloren bij de grote albertheijn in tilburg. heb die winkel al gebelt maar had hem niet gevonden . elke dag heel vaak vraagt me dochter om der nijn en elke keer moet ik der teleurstellen. vannacht werd ze huilend wakker want ze had maar 1 nijn en zoeken en zoeken tot ze weer wist dat hij der niet meer was. ze heeft ze al vanaf der geboorte wie o wie heeft er toevallig net z,n knuffel ergens tussen de knuffels liggen en wil hem afstaan. zo weinig waarde voor een ander en zoveel waarde voor mijn dochter. hij komt van de wibra af maar ben vandaag 3 wibras afgeweest en lag op zijn kop onderhand in de bakken maar nee geen nijntje. als je bij de wibra bent wil je dan aub de magazijn leegplunderen of zou je mijn kunnen vertellen waar de knuffels vandaag komen? de label is onleesbaar hierbij wat fotos.
O jee, dat is echt balen zeg. Reese had laatst zijn knuffel weggegooid maar gelukkig kon ik die nog wel bijbestellen. Bij welke AH ben je hem verloren? Kun je die niet bellen? Anders ff hier kijken: Knuffelkwijt.com // Knuffel kwijt? Zoek en vindt uw knuffel!
Oh wat vervelend! Ik kom zelf niet meer bij de grote Albert Heijn en de Wibra's die ik langs zou kunnen gaan zijn dezelfde maar anders had ik zeker een rondtripje gemaakt. Ik hoop dat je het konijntje toch nog terug vindt!
Misschien even een advertentie op MP zetten? Zo ben ik ook eens aan een tut gekomen voor ons zoontje. Hij was hem toen ook verloren. Succes!
ik woon in het westen van het land en kom van de week nog wel bij de wibra, wel een zaterdag pas maar daar zal ik ook wel even voor je kijken.. hopelijk word er snel een knuffel gevonden
Ik heb heel MP afgezocht op de zoekterm "knuffel konijn" maar helaas niets gevonden. Ik ga doorzoeken voor je
Ik ga ook even in de Wibra kijken voor je morgen. Isabella heeft dat ook met haar koe dus ik snap hoe erg dit nu voor je kleine meisje is.
Oh wat sneu zeg hier heeft keano 3 knuffeldoekje die heb ik alle 3 gekregen bij de intake bij de vk in 2007. Hij heeft een oranje gele en blauwe maar oranje is zijn poppie. Ben er ook heel zuinig mee en let er o zo goed op wan t als ik die ooit verlies ben ik echt het haasje. Helaas heb ik al op internet gezocht voor dezelfde maar tot nu toe nog niets opgeleverd. Hopelijk vind je er snel 1 en als ik m tegen kom bij wibra laat ik het weten.
Misschien een idee om het hoofdkantoor van de wibra ff te mailen. MIsschien dat zij een mail/fax kunnen sturen, met een foto, naar alle filialen... Mailadres staat wel op site www.wibra.nl
Ik zou als ik jou was even naar de grote AH toegaan en daar naar de manager vragen. Misschien dat hij kan kijken, als je belt krijg je vaak een meisje wat achter de sigaretten staat en waar het heel druk is. Persoonlijk langs gaan werkt vaak veel beter.
Hoi Lovewinnie. Ik zou ook even persoonlijk bij de AH langsgaan en echt even iemand naar de gevonden voorwerpen laten kijken. En hang gelijk een duidelijk briefje op en maak desnoods wat pamfletten die op wat bomen kan nieten ofzo.. Verder heb ik nog een tip voor je, die ik vaak in dit soort topic's geef. Ik heb hem even uit een ander topic gekopiëerd (omdat het zo'n lang verhaal is), 't is al laat en wil graag naar bed, maar kon het niet laten om toch even te reageren, omdat ik uit ervaring weet hoe veel pijn het doet om een knuffel te verliezen...Komt ie; ***Ik heb hem niet voor je, maar wel de allerbeste tip die ik je kan geven. Viaviavia ben ik een paar jaar geleden noodgedwongen terechtgekomen bij "Lieneke, de KnuffelEngel". Deze vrouw heeft er haar levenswerk van gemaakt om alle mogelijke knuffels die in Nederland verkocht worden of verkocht zijn in voorraad te hebben, juist om kindjes aan een reserve knuffel of nieuwe knuffel te helpen bij verlies. Heeft ze hem niet in voorraad, dan doet ze er alles aan om hem alsnog te krijgen, ze heeft vele contacten.. Wij zijn een paar jaar geleden onze Nijn verloren tijdens een dagje Duinrell. Nijn en Milan waren onafscheidelijk en het verdriet was enorm. Zowel bij Milan al bij ons, want op 1 of andere manier was Nijnie gewoon meer dan een knuffel geworden..Overal oproepen gedaan. Er is zelfs iemand van een ander forum een paar keer naar het park gegaan om de gevonden voorwerpen door te spitten. Helaas, Nijn is nooit meer gevonden. Maar we wilden natuurlijk wel weer een nieuwe...Niet te vinden, zelfs niet in het buitenland!!!!! Ik heb toen een oproep geplaatst op de Knuffelkwijtsijt en op 1 of andere manier ben ik via hen bij Lieneke terechtgekomen (hoe weet ik echt niet meer, als ik het nu probeer lukt het gewoonweg niet meer)..We hebben haar gemailt en al snel kwam er een mail terug. Jaaaa, ze had een NijnKonijn, Hoera Ze vraagt een kleine vergoeding, zo kan ze haar uit de hand gelopen hobby in stand houden en kan ze kindjes blij blijven maken.. Binnen een paar dagen kwam onze surrogaat Nijn over de post, keurig in een vaccuum gezogen pakketje. En Milan was zoooo blij. Bij ons bleven toch de gemengde gevoelens, want wat is er toch met de echte onmisbare Nijnie gebeurt???? Hieronder de advertenties die Lieneke heeft op marktplaats. Even op 1 van de advertenties klikken en je kunt haar mailen. Zorg dat je een duidelijke foto en omschrijving van je knuffel hebt, dan kan zij tussen haar 10.000den!! knuffels kijken of ze jullie ook blij kan maken.. Advertenties van LIENEKE uit Vlijmen , Noord-Brabant - Marktplaats.nl *** Hopelijk vind je de originele nog terug. Mocht dat niet lukken, dan hoop ik dat Lieneke ook jou meiske kan helpen! Heel veel succes met je zoektocht en een dikke knuf voor je dochtertje..