Ik heb nu 3 echo's gehad. De eerste was inwendig in het ziekenhuis, de tweede ook inwendig maar dan bij een echobureau op eigen kosten (met prachtige apparatuur) en de laatste weer in het ziekenhuis maar gewoon via de buik. Zo mooi hoe het in ruim 3 weken (eigenlijk exact 3 weken maar ben ineens vooruit gezet) zo'n compleet baby'tje wordt.
Wat mooi zeg! En wat gaat dat snel in 3 weken. Was je zenuwachtig voor de 1e echo? Wij hebben hem dinsdag en dan ben ik 7,3 weken. Ik hoop dat ik ook zo'n mooie echo heb als jou met een kloppend hartje (ik ben zo zenuwachtig).
Wat onwijs gaaf!! Ik heb as vrijdag echo in het zkh. Dan ben ik 6 3 weken.. ben benieuwd wat we zien. Maar voor jou van harte en hoop dat je een fijne zwangerschap hebt!!
Idd! Gelijker kan niet haha! Hoe voel jij je? Ik ben eigenlijk best chagrijnig... Niet door de hormonen, maar door het feit dat ik geen symptomen heb. Als ik lees wat er allemaal gaande is in de eerste weken in mn buik, dan moet ik daar toch iets van merken?? Daarom ben ik ook zo zenuwachtig voor morgen. Hoe gaat het met jou?
Bedankt allemaal! Jullie ook heel veel succes en plezier bij de echo's. Ik was ook steeds zo zenuwachtig.. Het is ook zo bijzonder hoe het groeit in een paar weken tijd. Vrijdag mag ik weer, ik ben benieuwd of het dan nog weer veel gegroeid is.