wie slikt er magnesium?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tord, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik heb sinds een paar weken last van onrustige voeten, ´s avonds in bed. Op advies van de dokter ga ik magnesium slikken.
    Wie slikt hier ook magnesium, en hoe bevalt het? Merkte je snel resultaat?
    Ik kijk zo uit naar de eerste nacht dat ik goed ga slapen...:).

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik heb het een tijdje moeten slikken tijdens mijn zwangerschap omdat ik steeds kramp had in mijn kuiten, erg pijnlijk en de magnesium heeft me echt super geholpen. Na een week merkte ik meteen resultaat. Hopelijk werkt het voor jou ook, want een nacht lekker doorslapen is ook wel wat waard. ;)

3. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik heb het tijdens mijn zwangerschap geslikt, omdat ik elke nacht meerdere malen wakker werd van kramp in mijn benen. Het werkt vrij snel en is zeer effectief (voor mij wel dan, ik weet niet of dat per persoon kan verschillen).
    Soms vergat ik een paar dagen de magnesium tabletten in te nemen en al vrij snel had ik weer last van krampen. Sindsdien heb ik ze iedere keer trouw ingenomen.

Aanrader dus!

4. Nadien

Nadien Lid

12 sep 2011
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij werkte het ook heel goed tegen krampen en onrustige benen. Ik slikte magnesium van Solgar, echt super spul, werkte binnen een week!

5. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik slik het sinds een maand of 2 omdat ik erg veel sport, had ook vaker kramp. Het is wel een magnesium voor sporters maar het resultaat was er binnen een week, zal bij jou ook snel gaan.

6. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Ik slik het ook, en ben niet zwanger. Het is een spierontspanner en vandaag de dag komt het steeds minder voor in de voedingsbodem dus een goed idee om extra te nemen. Het werkt redelijk snel inderdaad. Wel een goede formule gebruiken met meer focus op de magnesium dan calcium. Ik gebruik Magnesium 400 van Orthica, zit meer magnesium in dan calcium...waar we hier in NL wel genoeg van krijgen met alle zuivel.

Hopelijk werkt het voor jou.

Charlie

7. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Ik heb het gebruikt en mij heeft het goed geholpen!

8. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik slik het ook maar niet voor onrustige benen, maar voor onrustigheid en hoofdpijn.
    Helpt hierbij erg goed.

9. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik slikte ze voor bepaalde redenen. Nu alleen niet omdat ik bv geef en eigenlijk niet goed weet of ik dat dan ook mag slikken (slik ook mama fit)

10. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Bij mij hielp het gelijk. Neem het ook voor onrustige benen.

11. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)

Ik slik het ook, heb onrustige benen en vaak krampen in mn kuiten.
    Nadat ik er mee begonnen was was het in een paar dagen tijd weg, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!!

Succes! Hoop dat het bij jou ook zo goed helpt!
    Banaan zit ook vol magnesium

12. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Fijn, zoveel positieve berichten! Ik ga straks naar de winkel, dan kijk ik meteen even speciaal naar de hier genoemde merken.

13. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Het mag dus ook gewoon tijdens de zwangerschap? en maakt het dan uit welke je slikt? Ik bedoel zit er verschil in?

Deel Deze Pagina