Ik denk dat dit gewoon pech kwesties zijn hoor. Zo zijn wij qua vaste aansluiting heel tevreden over UPC nadat we zijn overgestapt van KPN vanwege het feit dat hun onze verhuizing niet snapten en we de ene dag niet konden bellen, dan geen tv konden kijken en de andere geen internet hadden. 7maanden lang... En zo zullen er genoeg zijn die slechte ervaringen hebben met UPC
Mee eens! Elke provider zal wel iets hebben.. Ik heb ook totaal geen problemen met tele 2. En de korting hier word netjes van de factuur gehaald. Ook vind ik het internet op mijn mobiel onwijs snel en kan ik het bijhouden in de app. Dus als je er over je mb's komt doe je zelf toch iets niet goed..
Hier een half jaar tele2. Vind dat ze goede aanbiedingen hebben voor abbo incl toestel! Ik ben wel tevreden. bellen gaat overal goed, maar ik heb niet overal goed internet. Heb er verder geen hinder van en de prijs kwaliteit verhouding scoort voor mij prima !
Tele2 gaat over t t mobile netwerk.. Heb t zelf ook, ben er niet tevreden over, regelmatig geen bereik, maar dat schijnt n bekend probleem te zijn in de wijk wasr k woon (kwam k later pas achter )
Wat een positieve verhalen allemaal, ikzelf gebruik geen Tele2, maar 3 van mijn collega's wel en die hebben alle 3 elke keer gezeik.. Geen bereik, slechte service, telefoons die zonder enige aanleiding worden afgesloten.. Nu ik de verhalen van hun allemaal heb gehoord zou ik niet zo snel meer kiezen voor Tele2..
dat zal altijd zo zijn maar met een andere provider waarbij je het abonnement in de winkel hebt laten afsluiten kun je naar de winkel toe gaan. dan kost het je geen bakken met geld om te bellen met de klantenservice en kost het je geen geld om de telefoon op te laten sturen en duurt het geen 6 weken of meer voor je hem terug hebt. met mijn eigen abbo ga ik naar de winkel en wordt hij ter plekke nagekeken en duurt het nog geen uur voor ik hem terug heb. moet hij opgestuurd worden dan doen zij dat voor je.
Ik zit sinds vorig jaar bij Tele2 en ik heb eigenlijk nooit problemen. Hooguit een keer dat de wifi raar doet, maar dan is wifi uit en aanzetten op de telefoon genoeg. (met de tablet heb ik dat niet) De enige reden waarom ik mijn abbo op zou willen zeggen is omdat ze geen buitenland bundels hadden. Maar sinds afgelopen zomer hebben ze die wel, dus ik denk dat ik m'n abbo gewoon zo laat. Tenminste, misschien met een nieuwe telefoon, maar mijn abbo loopt nog tot sept 2014, dus ik heb nog even. Ik betaal 25 euro voor 500 mb en 100 belminuten en daar heb ik ruim voldoende aan. Qua Mb's kan ik zelfs nog naar beneden, ik verbruik nog geen 50 mb op de 3g.
Mijn vriend zit sinds januari bij tele2 en vanaf het begin problemen. Slecht bereik, internet zeer traag en doet het soms zelfs helemaal niet. Als we al die verhalen voorheen hadden gelezen dan was hij neit overgestapt naar tele2 maarja, ze deden het goedkoopste abbonement aanbieden.