Hallo, Ik ben ook een onzekere mama to be (zoals vele anderen). Ik ben nu bijna 7 weken zwanger en heb nergens last van, behalve dat ik iets meer honger heb. Het klinkt natuurlijk helemaal geweldig; nergens last van hebben. Maar hiervoor heb ik een vroege miskraam gehad bij 4 weken dus ik blijf heel onzeker tot de eerste echo. Ik was benieuwd of er daarom meer dames zijn die hier last van hebben? En hoe gaan jullie hiermee om? Over twee weken heb ik de eerste echo en het voelt allemaal wel goed, mijn gevoel dan, alleen letterlijk voel ik niets... Groetjes Milouu
Nou gelukkig zeggen wel of geen kwaaltjes helemaal niks over een wel of niet goed lopende zwangerschap! Ik zou zeggen geniet zolang je nog nergens last van heb Wie weet komt het nog en wou je dat je nergens last van had..
Aan het begin had ik ook nergens last van. Na een paar weken wat kleine klachtjes (vooral maagzuur en beetje weeïg gevoel in de ochtend). Verder niks, dus lekker van genieten meid. Dit wordt gewoon een mooie zwangerschap voor jullie!
Ook ik had helemaal nergens last van. Wat meer eetlust dat wel. Maar ik vond koffie ook niet vies ofzo. Pas toen ik een week of 10/11 merkte ik er wat van. Toen vond ik koffie ineens stinken en was ik 's avonds een beetje misselijk. Dus je hoeft gelukkig geen kwaaltjes te hebben hoor! Gelukkig heb ik nu ook nergens last meer van!
Hallo allemaal, Bedankt voor de reacties. Soms heb je het gewoon nodig om van andere zwangere dames te horen dat dit wel heel normaal is. Dan ga ik maar gewoon 'blij' zijn en genieten! Dank jullie wel. Groetjes Milouu
Hoi milouu, Ik heb tot nu toe helemaal nergens last van gehad. Ik was moe maar dat was echt alles. Geniet ervan, als je gevoel goed is moet je er in ieder geval van genieten.
Hey meid, Hier ook helemaal geen klachten gehad hoor... inderdaad meer eetlust en wat sneller moe maar verder helemaal geen last. Ga er lekker van genieten en succes nog even met wachten op de echo...!! Groetjes