Hoi! Weet iemand of je in een urbanarrow een maxicosi in de maxicosihouder kan, plus een babyschaal op het bankje, plus een peuter naast de babyschaal? de fietsenmaker kwam niet verder dan ‘het wordt wel krap’, wat ik wel snap, geen zeeen van ruimte, maar dat hoeft ook niet Ik vind genoeg foto’s van 2 kindjes op het bankje plus maxicosi, babyschaal met kindje ernaast, dus ik vraag me af of de combi maxicosi plus babyschaal wel past, in de lengte dus. Als dat past zou dat onze voorkeur hebben. Alvast bedankt!
Ha, mag ik vragen om details? Misschien een foto? ik kwam deze advertentie op marktplaats tegen waar je in de beschrijving leest dat het niet gaat (zie foto), maar bij jou paste het dus wel?! checkcheckdubbelcheck: maxicosi in de houder van urban arrow én een babyschaal? Welke merk of soort babyschaal hadden jullie? Ze lijken allemaal van melia te zijn, maar melia heeft weer verschillende modellen. Je bent de eerste die ik tegenkom (ik google al dagen ) die bevestigt dat het kan! Je weet niet hoe blij je me maakt
Sorry, ik lees niet goed! ik had de maxicosi samen met de dreumes/peuter stoel. Toevallig heb ik m’n adapter overgedaan aan een vrouw die wel 2 babies ging vervoeren waarvan dan eentje op de bagagedrager met een speciale maxicosi houder. Die bestaan ook nog!
Ja dat is inderdaad ook een optie! maar waarom past die babyschaal dan niet met een maxicosi?! Steekt het nou zo heel veel uit naar voren vergeleken met een peuterschaal, omdat de baby meer ligt?! Maar de babyschaal is toch ook een stuk kleiner? (niet een vraag voor jou hoor, ik praat gewoon hardop )
De babyschaal is niet geschikt om een hele jonge baby in te vervoeren. Die moet echt in een maxicosi. Hier al jaren een urban arrow en ook al meerdere baby's tot kleuter erin vervoerd. De babyschaal is pas vanaf een maand of 6 a 7 een beetje oké, maar liever helemaal niet. De maxicosi is veel veiliger. 2 baby's in de urban arrow (ik zie dat je een tweeling verwacht) kan alleen met 2 maxicosi's en dan past er niet nog een kind bij in helaas.
Die schaal vind ik inderdaad absoluut niet ideaal nee… twee maxicosi’s zou kunnen met eentje achterop en eentje in de bak. Maar daar moet ik goed over nadenken. ik verwacht inderdaad een tweeling, vandaar. Logistieke uitdaging dit, zeker met 4 kinderen al, en de benzineprijzen die de pan uitrijzen (en de milieukwestie die voor mij net zo zwaar weegt).
Ken je de Facebookpagina van ‘bakfietservaringen’? Volgens mij is er zelfs een Engelse groep specifiek van de ua. Op beide groepen kunnen ze vast helpen!