Ik ga morgen met de kids naar de stad en ze willen eigenlijk bij de Mc lunchen en een happy Meal bestellen (met ty knuffeltje). Maar ik vind een hele happy Meal te groot als lunch voor mijn jongste (en ik eet zijn hamburger niet op, want ik eet geen vlees) en mijn oudste wilt eigenlijk geen vlees erin. Helaas kan je ze niet vegetarisch bestellen. Voordat ik daar allemaal rare dingen ga vragen..... Kan je het speeltje los bestellen als je patatjes en drank bestelt? En wat kost dat?? Of kan je hem vega bestellen? Ik kom er bijna nooit en als ik er kom willen ze eigenlijk dat je bij zo'n paal bestelt, dus vraag het liever eerst hier
Kun je geen ty knuffeltje bij de action kopen en ergens anders lunchen? Zonde als je voor eten betaalt wat je weggooit.
Als ik bij de Mac eet ( heel zelden) dan bestel ik dus altijd een cheeseburger zonder vlees. Oftewel een broodje kaas met zo’n lekkere augurk, uitjes en de saus. Ze kijken soms vreemd maar ik vind de vegaburgers niet lekker. Dit zou je dus ook bij de happymeal kunnen doen want een happy meal met cheeseburger kan wel. Je kind de frietjes en jij het broodje kaas.
je kan de happy meal bijna helemaal samenstellen zelf . Kipstukjes zijn makkelijker en misschien lekkerder voor je kindje. En de rest van wat er bij zit kun je allemaal 'meenemen' . En hoef je niet gelijk op te eten daar. Misschien is het dan wat gemakkelijker te overzien? Happy meal heeft ook een mc fish - maar ik weet niet je of dat eet?
https://www.mcdonalds.com/nl/nl-nl/meal/mcnuggetshappymeal.html hier zie je hoe je 'm helemaal kunt samenstellen... en oja- wij bestelden toen ze klein waren zelfs nog weleens frietjes zonder zout.... bij de oudste ik geloof bij de jongste niet meer...
Ik gooi nooit eten weg, vandaar dat ik een andere manier zoek Goed idee! Weet je toevallig de prijs van een losse? Ik eet ook geen vis en mijn oudste heeft liever geen vlees, dus ook geen kip. Zie geen vervanging voor vlees erbij staan helaas. Wel voor de patat, maar ja, dat eten ze wel Helaas kan je alleen de patat vervangen, maar niet het vlees.
Beetje off topic stom he dat er geen vega opties zijn bij happy meals / kindermenu’s in het algemeen Wij hadden dit nml ook jaren lang toen zoon eigenlijk nog kindermenu wilde bestellen. Hij heeft zelfs weleens een brief gestuurd naar de mc Donalds en toen kreeg hij inderdaad een brief terug dat hij kon ruilen met een ouder en dat ze het in de toekomst misschien nog weleens zouden gaan doen. Kortom had hij geen bal aan. Zou inderdaad ergens anders lunchen en iets uitzoeken in een speelgoedwinkel.
Ook handig als je als gezin vegetarisch eet... Ik zou inderdaad ergens anders lunchen of gewoon alleen patatjes en drinken bij de Mac. Eventueel ergens anders iets leuks uitzoeken, die speeltjes van de Mac zijn over het algemeen toch troep...en in dit geval kun je dan echt helemaal zelf iets kiezen (al kan dat bij de Mac geloof ik ook wel, dan zetten ze de doos gewoon op de toonbank, hier tenminste wel eens gezien).
We zijn onlangs geweest en je kunt de knuffeltjes idd los kopen. Ik weet de exacte prijs niet meer maar veel was het niet.
Ik dacht iets van 2 euro. Heb het ooit eens gedaan en bedacht toen dat de prijs niet echt in verhouding stond.
Uit m'n hoofd was zo'n los speeltje 1,75 euro ongeveer. Is wel al een tijd geleden dat ik het los bestelde. McDonalds had tegenwoordig toch ook vegetarische kipnuggets? Of hebben ze die alweer uit het assortiment gegooid? Anders zou je kunnen vragen om de vega variant van de kipnuggets in de happy meal.
Wij zijn toevallig net geweest van het weekend en een los speeltje betaal je 1,75 voor. Ik vond het heel erg meevallen want maak mijn kids niet blij met een complete happy meal maar het speeltje wilden ze natuurlijk wel.
Ik vond die zelf ook erg lekker, maar zijn er helaas al lang weer uit Top! Dan krijgen ze gewoon een losse
Het is inderdaad 1.75 Wij komen bijna nooit bij de MC Donalds en vorige week toevallig een keer geweest. Wel stond er bij de knuffels dat het op is op is. Overigens zijn ze wel heel schattig.
Ik deed in de tijd dat ze klein was bijvoorbeeld knijpyoghurt kiezen en dan meenemen en volgende dag meegeven naar school. Maar je kan de speeltjes ook los kopen.
Je kunt het doosje + speeltje los kopen voor rond de 1,75 als ik me niet vergis. Frietjes erbij = 2 euro extra, drankje erbij is 1,50 extra (tel extra niet te ruim) en dan appeltjes erbij... Dan kun je net zo goed een heel happy meal bestellen, ben je goedkoper uit. Of vragen voor 2 x fruit/groente ipv de burger... Proberen kan wellicht