Ervaringsdeskundigen gevraagd! We willen begin volgend jaar nog eventjes een midweek met zn 3tjes weg. Ergens in januari, dan ben ik gewoon ook nog een beetje 'mobiel' laat maar zeggen Nu zit ik bij 2 parken te kijken welke me allebei leuk lijken. Dichtbij Burgers zoo zodat we ook nog een uitstapje kunnen maken.. Maar welke van de 2 is leuker/mooier? Allebei een binnenzwembad en binnenspeeltuin.. Wat zeggen jullie?
Coldenhove. Daar zijn alle huisjes namelijk opgeknapt. Ook de standaardhuisjes en zo. Het is een heel mooi groen park. Echt erg leuk. Verder verschilt het niet zoveel van elkaar qua faciliteiten.
Ik ben ook bij beide parken geweest. Beide zwembaden zijn eenvoudig maar prima, en netjes, ik denk dat Rabbit Hill iets mooier is qua zwembad. De huisjes bij Coldenhoven liggen mooi op verschillende hoogtes, maar ook bij Rabbit Hill liggen ze erg mooi en ruim. Wij hebben op beide parken in 6C huisjes gezeten, en die waren op beide parken voorzien van nieuw interieur en badkamer etc. Beide indoorspeelparken zijn erg mooi, ik denk dat ik die van Coldenhoven persoonlijk wat mooier vindt. Maar naar welk park je ook gaat, je zit bij beiden goed
Siriel, zijn bij Rabbit Hill ook alle huisjes vernieuwd? Ik dacht zelf van niet, maar kan het mis hebben.
Volgens mij de 6c en 4c sowieso daar hebben wij al meerdere malen verbleven en was nieuw interieur. De b huisjes durf ik niet met zekerheid te zeggen, staat me bij dat het op de site niet aangegeven staat. Anders ff een belletje plegen.
Alleen ervaring met Rabbit Hill, wij zijn vorig jaar in een 6c huisje geweest, nieuw interieur en de huisjes liggen mooi uit elkaar, middenin het bos. Het zwembad was prima en het speelhuis is leuk. Het beviel zo goed, dat we dit jaar rond kerst weer gaan!
Wij hebben pas een week in Coldenhove verbleven en ik wil zo terug! Wat een fijn park! Idd genoeg te doen. Zoontje vond het er ook fantastisch. We zaten in een 8 persoons luxe huis. Heerlijk!