Ik twijfel tussen deze 2 bestemmingen voor een vakantie in juni of september. Is het gardameer kwa temperatuur al leuk in juni? Zijn er mensen die ook daar naar toe zijn wezen vliegen en vanuit daar een auto hebben gehuurd? zie op sites niet heel veel keus waar al vlucht bij in zit en rijden is voor nu even niet te doen. Welke van de canarische eilanden is leuk? Ik ben zelf al eens op lanzarote geweest vond het toen erg leuk maar zou misschien daarom eerder te denken aan tenerife of gran canaria. mijn dochter is tegen die tijd 2 Hoor graag tips
Gran Canaria is heel leuk. Afgelopen zomer geweest. Noord is rustiger en goedkoper. Zuid is toeristischer en duurder. Maar in juni denk ik nog niet zo druk als in het hoogseizoen. Mocht je naar GC gaan, stuur maar een PB, dan heb ik nog wat tips om te gaan doen.
Beide geweest met kids vond ik italie gardameer leuker. Zelf met de auto geweest maar vrienden zijn met het vliegtuig gegaan en met de taxi naar bestemming was hun heel erg goed bevallen als ze ergens heen wilden gingen ze met de bus of taxi. Succes met jullie keuze!
Gran Canaria erg leuk en zeker mooi weer. Maspalomas erg kindvriendelijk, playa is drukker/levendiger. Kijk eens op: Appartementen, Bungalows, Villa´s, Casas Rurales in Gran Canaria Nederlandse vrouw, kan alles voor je regelen daar. zelf goedkoop een ticket via ryanair boeken. Italie veel sfeervoller, leuke plaatsjes, maar geen zekerheid op mooi weer en zeker ijskoud zwemwater.
San Augustin is qua strand veel kindvriendelijker. Heel rustig, relatief windvrij strand (behalve toen wij er waren natuurlijk, maar toen was er 'storm' op komst. ) Strand loopt heel langzaam af, dus ideaal om met je mini nét in het water te gaan zitten. Daar heb je ook appartementen en hotels aan het strand. Het is heel dicht bij Maspolomas. Ik bedenk me net dat Maspolomas erg populair is onder jongeren en dat de geslaagden van de middelbare school dan al vakantie hebben...