weeen die maar niet doorzetten pffff

Discussie in 'De bevalling' gestart door kir85, 23 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kir85

kir85 Lid

23 jan 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal!

ik ben 38.2 weken en heb al een paar weken last van harde buiken en afen toe een krampje.
    nou ben ik gister bij de gyn geweest en verteld dat ik al een paar dagen zo'n rommelig gevoel in mn buik heb,ze heeft inwendig onderzocht en bleek dat ik volledige verweking en bijna 2cm ontsluiting had. ze besloot me maar meteen te strippen want alles was er klaar voor! ze zei ook dat ze ervan overtuigd was dat de baby er dit weekend zou zijn...
    nou vrijwel meteen kreeg ik kramp in mn buik en later ook in de rug,en vanaf gisteravond kon ik het echt weeen noemen (dacht ik) ze kwamen om de 10min ongeveer maar zijn vanmiddag ineens spontaan gestopt nadat ik even ben gaan slapen! nu rommelt het weer een beetje maar niet zo hevig als voorheen...

heeft iemand hier ook ervaring mee en kwam toen wel snel weer de bevalling op gang??
    dit is namelijk nogal frustrerend want had echt verwacht dat onze meid er dit weekend zou zijn! (en de gyn blijkbaar ook)

liefs

2. Ik liep een maand met voorweeen en harde buiken,met 38 weken hebben ze mij gestript(1cm ontsluiting)
    Had ook het idee dat de weeen een betje waren begonnen maar er zat geen regelmaat in,en stopte ook plots.
    3 dagen later hebben ze nog eens gestript,en weer het zelfde verhaal.
    Uit eindelijk hebben ze de bevalling met 38,6 weken ingeleid en is mijn dochter met 39 weken geboren.
    Vlak voordat ik naar het ziekenhuis ging heeft de verlos mij nog eens gestript,dus 3 maal.

Ik zou gewoon bij je gyn aan de bel trekken maandag,misschien wil hij-zij je nogmaals strippen en heeft dat wel effect.

3. kir85

kir85 Lid

23 jan 2010
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor je reactie!
    dat klinkt veelbelovend hahaha!
    hebben die voorweeen na het strippen bij jou nog effect gehad op de ontsluiting of bleef dat 1cm?
    ik hoop maar dat die actie in mn buik wel wat opleverd,ik ben trouwens wel gisteren mijn slijmprop verloren dus dat zegt misschien wel iets...
    ik bel idd morgen even naar de gyn als er nog geen verandering is.

nou maar weer afwachten en hopen dat er regelmaat gaat komen!

xxx

4. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik loop er al 1.5mnd mee en ik moet morgen naar de verlos ga ook maar is vragen naar strippen :S ben het spuugzat

Deel Deze Pagina