ervaringen gezocht vliegen met arkefly

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lov23, 5 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

We willen graag naar Mexico op vakantie en hebben de mogelijkheid om te vliegen met Arkefly. We kan mij zeggen hoe dit is?
    IK zit met het comfort....eten en drinken.....zogenaamde stoelgarantie waar je voor moet betalen.
    Dus je ze je stoelplek vast maar vaak zit je nog verschillend door het vliegtuig?

Dus wie kan mij iets meer vertellen hierover?

2. mol81

mol81 Niet meer actief

Arkefly is een prima maatschappij om ver weg mee te vliegen. Nederlandse crew die van alles voor je over heeft. Mexico is ongeveer 10 uur vliegen. Wij vlogen (tot twee keer toe) de heenreis vroeg in de ochtend ( je komt dan aan het einde van de middag aan plaatselijke tijd) en terug was een nachtvlucht zodat je 's ochtends op Schiphol landt. We zaten gewoon economy class en dit was prima. Je kunt oom comfortclass vliegen, dan heb je meer beenruimte. Ik zie dat je twee jonge kinderen hebt. Dit lijkt me wel heel pittig, het is een lange reis. Je jongste heeft geen eigen stoel en moet dan op schoot. Als je naar Playa del Carmen gaat, moet je rekening houden met ruim een uur reistijd vanaf de luchthaven. Houd ook rekening met het regenseizoen (nu aan de gang) want dan regent het vrijwel iedere dag behoorlijk en heb je geen zongarantie. Hetzelfde geldt voor de orkanen die over het land en de zee trekken. Van november tot april is ideaal voor Mexico.

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bedankt voor je info....we weten natuurlijk dat het lang vliegen is .....en over dat regenen...valt ook best wel mee toch?

We willen wel kiezen voor de comfort class. Maar ik vindt het maar gek dat je blijkbaar een keer eten krijgt en voor de rest moet je voor alles betalen?
    Lees toch wel een aantal slechte berichten over arke fly dus hoop op nog meer reacties hier.

4. mol81

mol81 Niet meer actief

Comfortclass is prima en ik vond economyclass ook prima te doen. Wat betreft het regenen; nu is het regenseizoen en je kunt echt iedere dag regen verwachten. Soms 's Nachts zodat je er geen last van hebt maar ook overdag hoor. Ga je naar Cancun of Playa?

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Weet dat het kan regenen maar vindt ik niet erg hoor....we zijn al eens in midden amerika geweest dus we weten hoe het is.

We zitten precies tussen cancun en playa in met het hotel...

6. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Wij zijn met ons huwelijksreis naar Mexico geweest maar volgens mij vlogen we toen niet met Arkefly. Ik heb wel naar andere landen gevlogen met Arkefly en dat was altijd prima!!

Deel Deze Pagina