Hallo, Iemand intresse in een stedentrip naar Lissabon? 2 overnachtingen voor 2 personen in Hotel Princesa & Tea, inclusief ontbijt. De waardebon is geldig tot en met 31 oktober. Kamer Eigen badkamer Airconditioning Tv Kluisje Hotel Princesa & Tea Het hotel is pas gerenoveerd, heeft 47 kamers en ligt in het centrum van Lissabon. Op 800 meter ligt het dichtsbijzijnde metro station die je binnen 10 minuten naar Bairro Alto brengt. De receptie van het hotel is 24 uur per dag bemand en er is gratis wifi. Elke ochtend is er ontbijt in de ontbijtzaal. Verder heeft het hotel geen restaurant, maar er zijn voldoende restaurants en cafés in de omgeving. Ik doe de bon weg voor 80 euro.
Haha, dat is toevallig, ik heb hier ook naar zitten kijken. Heb je geen zin? Ik denk er nog even over na.
Ik zou samen met een vriendin gaan maar wil niet zonder mijn kleine prinsesje. Ik ben er nog niet aan toe om haar alleen te laten. Maar het lijkt me wel erg leuk en moet mooi zijn Lissabon. Denk er maar overna
Wij missen net een bedrijfsuitje Lissabon! Maar is te kort dag voor ons, i.v.m. de zomervakantie. Je raakt hem vast kwijt!
Kun je je dochter niet meenemen dan?? Ik vond een stedentrip met mijn dochter ook een succes (Barcelona).