Dag meiden, Sinds vanochtend voelt het of ik wat meer vochtverlies heb. Het is niet dat ik het voel stromen ofzo maar het voelt wel of mijn onderbroek natter is dan anders (sorry klinkt erg vies). Wat zou dit kunnen zijn? Liefs
Vruchtwater;urine;afscheiding;angstzweet . Hou het even in de gaten en ruik er eens aan of laat je verlosk dat doen...de termijn is er naar...
Het kan heel goed afscheiding zijn, is op het laatst ook heel dun, maar kan ook vruchtwater zijn, dat ruikt zoet, kun je niet omheen, als het zoet ruikt moet de de vk bellen
mee eens, mijn eerste gaf een plons, duidelijker kon echt niet, bij de 2e rook ik het maar in het zh zagen ze in eerste instantie niks, maar ik bleef volhouden dat ik vruchtwater rook, ik bleek gelijk te hebben
Ik heb gisteren deze vraag nog bij de vk gesteld want ik twijfelde zelf ook nogal. Maar het kan dus van alles zijn. Ze gaf me het advies om bij twijfel ff een maandverbandje of kraamverband in te doen, dan kan je het vaak ook beter beoordelen.
hier ook sinds deze week ineens veel meer vochtverlies grappig dat we zo gelijk oplopen! Ik denk vrij zeker te weten dat het bij mij voornamelijk urine is en ineens ook veel meer dunne waterige afscheiding. Als je twijfelt trouwens gewoon ff bellen
Hier ook een paar dagen meer vochtverlies. En het ruikt ook heel zoet. Naar mijn mening is het vruchtwater, maar vorige week controle in het zkh gehad en de vk zegt dat het geen vruchtwaterverlies is.
Meid als het echt zoet ruikt (nu nog??) direct weer bellen, bij mij dachten ze ook dat ik me vergistte maar was echt mooi wel vruchtwater, ik zie ook dat jij al uitgerekend bent geweest Je ruikt het echt als zoet, dan weet je genoeg hoor urine en afscheiding ruiken anders
Ja inmiddels een week overtijd. Als ik een inlegkruisje gebruik zie ik alleen witte dunne afscheiding, maar sinds vorige week donderdag ruikt het zoet. En toen mijn vk me toucheerde en ik op mijn hand blies kwam er niks uit, maar ik denk echt dat het vruchtwater is.. Dit heb ik overigens nooit eerder gehad, want als mijn vliezen braken was het meteen een plons En dan weet je dat je vliezen gebroken zijn dus toen heb ik er nooit bij stil gestaan hoe het rook enzo. Maar nu ik het beetje bij beetje verlies is het een ander verhaal.. Een exacte beschrijving van de geur vind ik het op sperma ruiken sorry voor de details
pfff durf zo niet te zeggen of het naar sperma ruikt haha, maar ik denk echt dat je er zeer verstandig aan doet om toch nog eens te bellen en er nog een keer naar laat kijken, een thuistest is: zet je been op de wc bril, blaas dan op je hand en ruik dan (ja lekker fris) of het zoet ruikt, zo ja is het echt wel vruchtwater en hadden ze je al in moeten leiden, want dan loop je echt te lang met gebroken vliezen hoor
@mamabri Ik ga ff een domme vraag stellen Maar op je hand blazen? Gewoon letterlijk op je hand blazen? Ik kan me er namelijk niet veel bij voorstellen
Nou zelftest gedaan en er komt niks uit. Ik voel het voornamelijk als ik loop of zit Als ik op mijn hand blaas terwijl ik zit loop dan komt er niks uit. Word er dus niet veel wijzer van.. Ik kijk in ieder geval hoe het straks nog gaat anders bel ik het zkh en dan kunnen zij het controleren.
hahaha ja echt je hand een vuist maken (hoef niet te knijpen hoor) en dan op de bovenkant van je hand blazen, zo zet je nl druk op de onderkant en is geen domme vraag hoor
Lastig of niet, en is het dan geen afscheiding? en je kunt beter een keer teveel als te weinig bellen. Leuk trouwens dat je je 3e krijgt, mijn 3e komt over week of 5/6
Hier maandag een hele plens vocht verloren dacht dat mijn vliezen gebroken waren maar tijdens onderzoek op het zh bleek dat dus niet zo te zijn,Schijnt normaal te zijn zeiden ze dat je veel vocht verliest op het einde....