Hoi allemaal, Ik wilde misschien een pretecho laten maken bij Kijk Nou In Helmond. Wie is daar al eens geweest en kan mij vertellen hoe het was? Zie je alles duidelijk en hoe is de kwaliteit? Leggen ze alles goed uit? Groetjes Bianca (MamavanJordy)
Hoi mamavan jordy, Wij hebben een echo gepland staan met 28 weken bij KIJK NOU. Dit mede op basis van de goede verhalen die ik over dit bureau heb gehoord. Maar lees graag mee om nog meer te horen Groetjes Elke
Ik ken ook heel veel mensen die bij kijk nou zijn geweest en vind ze persoonlijk mooier als bij echo son uit de regio.. ook is Jack die de eco's altijd zelf uitvoert een radiodiagnostisch laborant e en maakte zelfs tot kort geleden 20 weken echo's, alleen werd het regelen met de verzekering moeilijk, maar hij is zelfs daar tot bevoegd en kan dus veel dingen zien..ook schijnt hij zeer vriendelijk en erg professioneel te zijn en neemt ook echt ruim de tijd voor je.. ook ziet hij bij 99% van alle mensen bij de 17 weken het geslacht al.. en stel je kindje ligt er niet goed voor, dan kom je een ander keertje geheel gratis terug, en als het dan nog niet lukt krijg je je geld terug. hier een stukje over hem: De echoscopie wordt uitgevoerd door Jack van der Kooi, een ervaren radiodiagnostisch laborant (geregistreerd bij het ministerie van volksgezondheid), gecertificeerd voor echoscopie in de obstetrie en SEO (de 20 weken echo). Jack is lid van BEN, de Beroepsvereniging voor Echoscopisten in obstetrie en gynaecologie in Nederland. Dit lidmaatschap staat garant voor regelmatige nascholing in het vakgebied. "Kijk Nou !" is geheel zelfstandig en géén onderdeel van een keten. Er wordt géén gebruik gemaakt van part-time krachten. Jack is eigenaar van de praktijk en de echo wordt door hem persoonlijk uitgevoerd. Daardoor is de kwaliteit gegarandeerd; is het mogelijk de prijzen laag te houden en kan er flexibel ingespeeld worden op individuele wensen. http://www.kijknou.net/
p.s bij de zoekfunctie vond je eerst ook veel positieve berichten over kijknou, weet niet of ze er nu nog opstaan, maar dat zal vast