Gisteravond toch heel voorzichtig getoucheerd. Voor mn gevoel veranderde er wel wat dus wilde ze ff kijken hoe t ervoor stond. 1 cm ontsluiting en volledig verstreken baarmoedermond zegt nog niks sus blijft afwachten
Balen dat je baarmoederhals nu toch helemaal verstreken is! Ondanks de remming dus toch veranderingen. Wanneer heb je je laatste pillen gekregen?
Je kan zelf magnesium gaan gebruiken! 2 x daags 400 mg (Orthica) dat houdt de boel ook rustig en heeft ala bijkomstigheid dat het de kans op hersenbloedingen bij vroeggeboorte verkleint.
Gister mocht ik naar huis! Wel met volledig bedrust.. sowieso tot 34 weken en daarna mag ik "iets meer" maar dat is eigenlijk alsnog niks De harde buiken zetten niet Door,het is nu afwachten wanneer dat wel gebeurt. of wanneer de vliezen breken of ik bloedverlies krijg. dan gelijk terug naar het ziekenhuis.
Wat fijn dat je thuis bent!! En dat hij nog lekker in je buik zit!! Probeer lekker rustig aan te doen voor zover het kan Liefs
Mijn verhaal is een beetje hetzelfde. Anderhalf week in het ziekenhuis gelegen, met 34 mocht ik naar huis. Ik heb het toen niet rustig genoeg aan gedaan en ben uiteindelijk bevallen met 35,3. Ik adviseer je geen pittig eten te eten, geen gemeenschap te hebben, geen stress, geen lange wandelingen, echt direct stoppen met je bezigheid als je een harde buik voelt aankomen, niet intensief schoonmaken, enzovoorts. Echt. Nog een klein maandje uitbroeden .
Ja ik merk ook wel dat als ik wat doe,mn buik in opstand komt maar het is zo lastig verveel me kapot ml gaat weer werken vandaag.. moet dan gewoon koken, vaat doen, dochter naar bed brengen, hond uitlaten (gelukkig voor de deur een plantenperkje ) Boodschappen doet hij gelukkig en huishouden ook. ik lig zoveel mogelijk op de bank en op bed.
Goed nieuws! Ik zou echt met de magnesiumtabletten beginnen is volkomen veilig en houdt de boel goed rustig. Heb het zelf ruim 7 weken geslikt vanaf de 23 weken.
Ik heb zelfs magnesium gebruikt tot vlak voor de inleiding! Sterkte meis, je bent al een heel eind op weg. Ik heb ikweetniethoeveelserietjes gekeken en boeken gelezen...veel meer kon en wilde ik niet
ja zat al te kijken om netflix te abboneren om mn dagen door te komen magnesium komt op mn boodschappenlijstje