Ik zou graag jullie ervaringen willen lezen over de zwanger&kids midstream extra gevoelig? En dan bedoel ik dus niet de dipsticks. Ik test er nu sinds gisteren mee en geeft een duidelijker resultaat als de testen van kV. De z&k lijken op te lopen en die van kruidvat juist niet. Is kruidvat trouwens nog wel betrouwbaar na alle verhalen die ik lees?
Ik heb ruim een jaar geleden de kv testen gebruikt 2 voor 5 euro geloof ik. Begon met een lichte streep en die liep wat op in de loop van de dagen. Nooit een hele donkere streep gehad, want m'n hcg was gewoon niet zo hoog. De digitale van clear blue gaf toen nog negatief aan bij mij, maar wel degelijk zwanger haha. Met het andere merk wat je noemt heb ik geen ervaring. Ik vond de kv testen echt prima. Succes!!
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/585316-ervaring-z-and-k-gevoelige-zw-test-cassette.html Toevallig dit topic gisteren, kruidvat was veel duidelijker
Gaat niet om de cassette. Gaat om de midstream. Om deze: Uiterst gevoelige zwangerschapstest - Zwanger & Kids
Met de uiterst gevoelige midstream van Z&K had ik een duidelijker resultaat dan de kruidvat 2v5. Ik vond de midstreams van Z&K ook duidelijker dan de andere varianten van Z&K. Heb je ook een foto?