Morgen wordt ik ingeleid!!

Discussie in 'De bevalling' gestart door mama2010, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Hallo dames...

Morgen wordt ik ingeleid 's morgens vroeg ivm grote van mijn kind en weeenzwakte.

Ze gaan eerst de vliezen breken... en kijken het dan een uur aan of mijn lichaam zelf wat gaat doen.. indien te weinig of niet dan wordt er een infuus met weeenopwekkers geplaatst.

Nou dat is dan ook meteen alles wat ik weet....

Oh ja... beetje meer informatie..
    Het is mijn 3e kindje...........
    Ik heb nu ca 2 cm ontsluiting en de baarmoedermond is al wel helemaal verweekt...

Wie heeft dit ook meegemaakt..
    Wat kan ik een beetje verwachten??
    Wat namen jullie verder mee?

2. misa

misa Niet meer actief

Spannend! Ik ben ook ingeleid. Maar ik had nog totaal geen verweking en ontsluiting, en kreeg een veter. Is denk ik niet te vergelijken als je al wel ontsluiting hebt en je vliezen gebroken worden. Daarbij is elk lichaam anders.

Ik nam naar het ziekenhuis heel veel mee..! ;) Van kleding, tot boek/tijdschriften, lekkers, energiedrank en snoep, telefoon, lader, camera's enz.

3. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ja telefoon, camera en oplader liggen klaar idd! ;)

4. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik zou ook ingeleid worden bij ons 2e kindje maar ik bleek al 3 cm ontsluiting te hebben. Bij mij zijn toen de vliezen door geprikt en 20 min begonnen de weeen. 3,5 uur later is onze zoon toen geboren. Ging bij mij dus best snel.
    Ik had boekjes mee ( niet aan toe gekomen), drinken, telefoon, camera. Kleding voor mij en onze zoon ( ik wist dat ik moest blijven in het ziekenhuis).
    Veel suc6 morgen!

5. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ik ben ingeleid met 3 cm ontsluiting, 2,5 uur later was Liesbeth er. Maar dat was mijn eerste kindje, het is jouw derde. Ik denk dat het dan met infuus tegen de weeënzwakte héél snel kan gaan.

Slaap lekker straks, en heel veel succes morgen!

6. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Ik ben twee keer ingeleid en bij beide al 2cm ontsluiting en bmm volledig verweekt. Na vliezen prikken gebeurde er bij allebei niets dus aangesloten op infuus met weeën opwekkers. Toen kwam het op gang, bij de eerste een weeënstorm gehad en onze zoon was er vanaf het vliezen prikken tot de geboorte in 8 uur. Bij de tweede geen weeënstorm, maar wel de weeën heel kort op mekaar, deze keer was het 5 uurtjes vanaf vliezen prikken tot aan de geboorte. Ik had een tas bij me met spulletjes voor de kleine zoals kleertjes en spullen voor mezelf zoals een pyama (na een inleiding moet je bij ons een nacht blijven ter controle), toiletspullen, schone kleding en ondergoed, wat te lezen, telefoon, dextro, liga's voor manlief en cd's met muziek, maar die kon ik niet verdragen haha. Het kan dus heel snel gaan, ligt er ook een beetje aan hoe je voorgaande bevallingen zijn gegaan.

7. mama2010

mama2010 Fanatiek lid

22 sep 2009
    2.409
    0
    0
    P&O
    Overijssel
    Ik heb sinds 1,5 uur weeen... zo om de 5 a 6 minuten.. duren ca een minuut...

Wat moet ik nu?????
    We moeten om 8 uur in het ziekenhuis zijn....

8. Happymom2010

Happymom2010 Bekend lid

11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Gewoon naar het ziekenhuis gaan en daar zeggen denk ik..
    Succes!!

Deel Deze Pagina