Dvd zwanger worden/bevruchting?

Discussion in 'Zwanger worden' started by MamaMiaatje, May 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

Feb 11, 2008
    887
    0
    0
    Hallo,

Ik weet niet meer welk topic het was, maar er was pas een topic m.b.t. zwanger worden en toen had er iemand gereageerd en die vertelde dat zwanger worden zoiets bijzonders is, omdat er zoveel dingen moeten kloppen/matchen tijdens een bevruchting, het is van meerdere factoren afhankelijk.
    Degene die dit vertelde had een dvd gezien m.b.t. zwanger worden/bevruchting en raadde deze ook aan de topicstartster aan om te bekijken.
    Ik weet alleen niet meet welk topic het was, maar wil graag de titel van de dvd even weten, want lijkt me ook wel interessant om te bekijken.
    Wie weet dit? :D

2. mama1980

mama1980 Lid

Apr 3, 2008
    85
    0
    0
    Ik heb van Moeders voor Moeders de dvd gekregen "het wonder van een nieuw leven".
    Ineens in de zoveel tijd is ook de film "In the Womb " op discovery te zien.

ben even aan het google-en en zie dat National Geographic de film vorige week net uitgezonden heeft.

3. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

Feb 15, 2009
    617
    0
    0
    Hoi Mayaa,

Dat was ik, weet niet meer welk topic. Het is inderdaad de dvd "het wonder van een nieuw leven" (of "the miracle of love") van Lennart Nilsson. Het hielp mij wel beseffen hoe bijzonder het is een kind te verwekken en dat - hoe moeilijk het ook is om geen grip te hebben - ik er niet zo veel aan kon doen om het te bevorderen....

Fijn weekend! x

4. keina

keina Bekend lid

Mar 30, 2009
    675
    0
    0
    op bol.com kan je de dvd in the womb bestellen voor 14,99
    super mooie film!
    als je invult in the womb, krijg je een dvd te zien met nederlandse titel maar dat is dezelfde.

liefs
    keina

5. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb ook een dvd met de volledige groei van de baby in 9 maanden. Erg mooi om te zien.

Nu nog zwanger worden.

Share This Page