Met fietsen absoluut geen probleem, kon ze met krap 3,5 en wilde ze zelf. Maar koppeltje duikelen op de rekstok!! Heeft ze zeker een half jaar tegenaan gehikt. Ze wilde t zo graag, maar ze durfde steeds toch maar niet!! Tot ze dr angst ging overschreeuwen en andere gevaarlijke dingen ging doen. Toen heb ik dr gedwongen en was ze heel snel over de angst heen.
"grappig". Ik herken het nogal. Het gaat hier echt net zo. Soms word ik er een beetje flauw van, want met zwemmen net zo. Op een bepaald moment was het complete hysterie in het bad, terwijl ze altijd graag ging, zonder probleem, maar wel altijd vasthouden en doen. Ik heb weken achtereen opnieuw in het babybad gezeten met haar. Af en toe weer kijken naar het bad waar ze nooit bang voor was en toen weer stapje voor stapje verder. Maar loslaten mocht ik haar niet. En nu, twee weken terug, peddelt ze rond met haar bandjes alsof ze nooit anders heeft gedaan. Trots, ongekend trots en ik vroeg me af; hoe kan dat nou. Maar nu ik dat dus zo terug bekijk; ze doet iets pas echt, als ze zeker weet dat ze het kan en daarbij zie ik baar haar ook een vorm van onderprestatie. Alsof ze onzeker is en dan ineens alles verkeerd doet.
zwemmen hier ook !! Thijme heeft het eerste half jaar meer langs de kant gestaan met zwemles als in het zwembad gelegen ..De jongste van ons heeft dat ook bedenk ik me nu ..... Fietsen met zijwieltjes was laatst al een ramp dat ze dat moest ....
Maar ja, veel van die dingen zie je ook bij kinderen die verder niet echt een voorsprong hebben.. Sommige kinderen zijn gewoon wat banger uitgevallen (in bepaalde situaties).
Jawel Arivenol, maar het gaat nu dus om de kinderen die wel een voorsprong hebben en in een enkel geval hoogbegaafd zijn.