Hoeveel dagen duurt het om genoeg HCG op te bouwen na de innesteling? Ik denk namelijk dat ik hem gevoeld heb.
vanaf de innesteling ga je hcg aanmaken, dus theoretisch gezien ongeveer 2 a 3 dagen na innesteling gaat je hcg voor het eerst verdubbelen, echter nog niet genoeg om door een ultragevoelige test te worden opgepikt. Ik zou wachten tot 4 dagen voor nod, dan lukt het de meeste testen wel! Spannend dat wachten he
Wow een week ga ik t niet volhouden hoor mijn nod ligt ergens tussen vrijdag en maandag. Gister heb ik het gevoeld. Ohh meissie, dat is al snel zeg! Dat geeft moed voor deze miep ongeduld haha.
Innesteling voel je niet maar testen is gewoon het beste 14 dagen na ovulatie. Zo voorkom je stress van negatieve testen door te vroeg testen.
Daar zijn de meningen toch over verdeeld.. We zullen t zien over een paar dagen Ik heb vandaag uitslag gekregen van mn progesteron waarde en waarschijnlijk is vrijdag mn nod. Dus dan zou ik kunnen testen. Als ik t zo lang kan volhouden hihi. Waarschijnlijk niet.
Wow dat is snel gegaan! Ik dacht dat een ei zich later begon met in te nestelen.. Maar bij jou zat er dus 4 dagen tussen. Tnx voor je antwoord!
Ja heel vaag, maar ik weet het serieus bijna 100% zeker. Het zal vast het begin van innestelen zijn geweest hoor, ik heb een week later eenmalig oud bloedverlies gehad. Ik hoop voor je dat je het net zo raak hebt als ik had!
Heb het nooit gevoeld, maar 10 dagen na ei sprong al getest en testte dan als ik zwanger was altijd al positief, wel licht maar liepen atijd met de dag mooi op
Ik heb ook niets gevoeld en pas op 16 dpo getest Maar ik denk dat je 4-5 dagen na een vermoedelijke innesteling wel een testje kan wagen. Spannend! Hopelijk zit je gevoel goed
Ja, negatief Een schaduwstreepje. Écht niet roze en heel moeilijk zichtbaar. Dus ik hoop erop dat mn ei toch later was met een iets hoger progesteron. Dan zou mn nod ook nog maandag kunnen zijn ipv morgen. Dus t kan nog. (Maar ik ben de hoop enigszins kwijt)
Onzin ik heb het ook gevoeld ben dr twee dagen en nachten beroerd van geweest met exact dezelfde symptomen als ik had bij mn ousdste in het derde trimester. Een paar dagen later mn eerste licht positieve test!