Gisteren was officieel gezien mijn Nod namelijk... bloeding is helemaal over. heb maar 2 dagen helder rood verloren en de rest was oud zeg maar.... ik zal over 2 dagen nog maals testen. ook heb ik er water over heen gedaan om te zien als het streepje bleef staan. en hij blijft staan.
Verder niemand? ben best wel nieuwschierig wat de andere dames zien. en morgen zal ik nog maals testen.
Nou dames net weer getest.... En nu heb ik wel net zo'n brede streep als in het controle venster, en ook erg licht weer maar duidelijker als zaterdag.....ik krijg hem niet super goed op de foto helaas....Maar wanneer kan ik nu weer het beste testen?
Ik zie wel iets maar dit is een witte streep volgens my.. Lijkt wel voorgedrukt ofzo. Welke test is dit? Action?
Ik vind die streep echt niet wit! Ik zie dus zeker wel een licht, roze streepje. Ik hoop voor je dat hij donkerder gaat worden. Misschien nog even een andere test erbij doen?
Dit is inderdaad een action test...En ga vanavond nog een test doen, hopelijk dat ik dan wat donkerder test....Endan ga ik woensdag gewoon 2v5 kruidvat halen.... En inderdaad ik vind hem ook niet wit
Sorry zie hem weer niet (en ik kan op mn telefoon zoomen en met het licht spelen) Maar goed jij kunt hem wel zien dus.
Hier nog 3 foto's van mijn test gemaakt bij daglicht....Hopelijk kunnen jullie het hier beter op zien.
Op je eerste foto lijk ik m te zien. Ik heb hetzelfde, alleen zit ik wel heeeel erg vroeg haha. kwam het streepje direct opzetten? spannend, waar zit je nu in je cyclus? ik duim voor je....
Hey sita... Ik zit officieel nu 3 dagen over NOD heen.... Ik moest de 10e ongi worden, maar heb op de 6e een bloeding gekregen wat echt niet te vergelijken was met mijn normale ongi...En ook was het de 10e weer afgelopen.. Vandaar ook mijn testjes. Hoe vroeg ben jij nu dan ????