ervaringen gezocht!!!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door stefanie912, 6 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ik wil hem met alle liefde voor je zien maar zie echt niets sorry

2. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik zou kruidvat doen. Als die negatief is zou ik er vanuit gaan dat die bloeding echt gewoon een lichte ongi is geweest.

Kruidvat is gevoeliger dan action, dus als dit geen indroger is of standaard vaag streepje dan zou de kruidvat echt duidelijker moeten zijn. Hoop het voor je! :)

3. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Hallo dames. ik ga morgen test doen van 2v5 van de kruidvat... zodra het kan laat ik het jullie weten. het liefst natuurlijk met een mooie duidelijkere test natuurlijk. op goede hoop. anders toch huisarts even bellen... dan zal het waarschijnlijk weer een cyste zijn helaas, ben er al aardig bekend mee. Pfffff... wish me luck!,,,

4. sita90

sita90 Niet meer actief

Ik zit vandaag op 7 dpo.... :) dus erggg vroeg maar mijn kruidvat testje 2v5 euro gaf ook een heeeel licht lijntje vanmiddag. Ik zal voor je duimen dat het een innestelingsbloeding was en je kruidvat test positief is. Hier duim ik dat mijn kruidvat test morgen ochtend duidelijker is en die van vandaag geen valse is maar dat ik zwanger ben.... :D

5. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Ik hoop ook net zo voor jou mee sita....zal straks testen ben zo benieuwd.

6. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Nou dames heb net een kv test gedaan met een licht streepje....Moet er wel bij zeggen iets te veel gedronken dus niet geconcentreerde urine gebruikt ( ik weet het beetje dom)...Maar zal er morgen ochtend nog 1 doen met eerste urine....

Draai hier duimen blauw voor jou sita hihihihi

7. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Kun je er geen foto van plaatsen stefanie, spannend zeg.

@sita al is 7 dpo natuurlijk erg vroeg, maar ook spannend voor jou. Ga voor jullie beiden duimen.

8. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Ja ik zal zo naar het eten een foto plaatsen hahahahahaha... heb hem nog niet zo duidelijk op de foto kunnen krijgen als nu eigenlijk. heb er ook al water over heen gedaan. en het streepje blijft staan.

9. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Nou hier de foto's van mijn laatste test...Hier zie ik het toch echt duidelijker op!!!!Hopelijk jullie ook!!!!

10. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Pffff en weer zie je hem bijna niet op de foto......Zo ontzettend jammer!!

11. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Sorry zie het op de foto inderdaad niet. Maar als jij m in het echt wel ziet, dan is het goed toch. Zou over n paar dagen nog eens testen.

12. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    Friesland
    Lieve sita hoe is het afgelopen met jou? heb je nog getest of wacht je daar nog even mee ??? wel even foto erbij zetten hè als dat nodig is tenminste, kan ik hem ook even bewonderen... en ik heb mezelf voor genomen om pas volgende week weer te testen. puur beetje zelf behoud, wil mezelf niet gek maken met testen met tuur strepen... hopelijk is dan volgende week het streepje zo duidelijk dat turen niet meer nodig is.

Deel Deze Pagina