ervaringen gezocht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rdas, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rdas

    Rdas Niet meer actief

    Hallo dames
    Morgen is mijn nod. Vandaag weer negatief getest dus ik heb me al voorbereid op ronde nummer 5.
    Nu was ik op internet een beetje aan het lezen hoe ik een zwangerschap nog meer kan bevorderen (ik slik tarwekiemolie, vitamines, foliumzuur, ik doe aan randjesfietsen, daarna nog met de benen de lucht in) maar helaas zonder resultaat... Dus ik las nu dat een soort smeermiddel ;) zou kunnen helpen? Heeft iemand hier positieve ervaringen mee?
     
  2. Magnolia83

    Magnolia83 Fanatiek lid

    12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Ik lees mee.......heb het net in huis gehaald.
     
  3. nlovesn

    nlovesn Actief lid

    10 okt 2011
    437
    0
    16
    Ik ben na de eisprong van die flesjes POM 100% granaatappelsap gaan drinken en die maand was ik zwanger! Flesjes zijn wel best duur en niet heel erg lekker! Maar granaatappelsap zou goed zijn voor de innesteling of iets! :) misschien het proberen waard! Volgensmij zorgde het voor een goed doorbloede baarmoeder ofzo!!! En daardoor kan het eitje volgensmij beter innestelen!
     
  4. Does81

    Does81 Bekend lid

    26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Wij hebben die een hele tijd gebruikt 2x zwanger geraakt (beide geeindigd in een mk helaas wel). Geen idee of het aan het product lag of niet (dat we nu wel 2x zw raakte bedoel ik in een jaar tijd).
    Succes!
     
  5. Elf84

    Elf84 Niet meer actief

    Ik lees ook even mee en ben benieuwd naar nog meer ervaringen :)
     

Deel Deze Pagina