Vandaag gestript, wie ook?

Discussion in 'De bevalling' started by Yaraa, Jun 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Yaraa

Yaraa Actief lid

May 3, 2013
    289
    1
    16
    Female
    Zoetermeer
    Hooi, vanmorgen ben ik gestript. Wellicht zijn er nog meer dames op dit forum die ook vandaag gestript zijn?

Misschien leuk om elkaar op de hoogte te houden?

Hier rommelt het de hele dag al. Af en toe krampen en menstruatieachtig gevoel in de onderbuik. Nu is het wat rustiger. Wel verlies ik nu delen van mijn slijmprop.

Ben benieuwd of het door gaat zetten vanavond/vannacht. Bij mijn eerste kind braken na 12 uren spontaan mijn vliezen. Maar dat zeg natuurlijk voor deze niks.

Hoe gaat het bij jullie?

2. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Ik ben gister gestript. Op dat moment had ik 2 cm ontsluiting.
    De VK was erg enthousiast en vond het een geslaagde poging.
    Helaas heeft het bij mij niet geholpen.
    In het begin aardig wat gerommel, voorweeen en slijm/bloedverlies.
    Maar al gauw trok de pijn en het bloed weg.
    Morgen weer een poging!

Ik hoop dat het bij jou wel aanslaat. Succes!

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    Ik ben begin van de middag gestript. Veel slijm en bloed verlies en harde buiken met krampen. Had mn man gevraagd om eerder naar huis te komen voor het geval dat (heb nogal snelle bevallingen gehad). Na het eten zakte het allemaal af. Nu nog wel harde buiken maar bijna geen ķramp. Denk dat ik donderdag gewoon weer naar de vk mag voor nog een poging.
    Straks maar weer slapen met een paracetamol zodat ik minder last heb van mn bi en mn ribben en dan zien we wel verder.

4. Yaraa

Yaraa Actief lid

May 3, 2013
    289
    1
    16
    Female
    Zoetermeer
    @missladybug aah balen dat het niet heeft doorgezet, hopelijk zet het morgen na de 2e strip poging wel door.

@dorisn balen dat het bij jou ook stopt. Heeft het inmiddels nog wat doorgezet?
    Hier af en toe een krampje maar ook niks wat door zet helaas. Ik heb niet veel hoop meer maar wie weet zet het vannacht door bij ons.

Duimen maar

5. Missladybug

Hoe is het met jullie? Heeft het doorgezet?

Ik ben voor de tweede keer gestript net.
    Ruim drie centimeter nu. De weeën zouden nu wel moeten komen zou je zeggen.

6. Yaraa

Yaraa Actief lid

May 3, 2013
    289
    1
    16
    Female
    Zoetermeer
    Gisteren hele dag menstruatiegevoel gehad, en af toe voor weeen. vandaag zijn de krampen gestopt. Enkel alleen menstruatiekrampen. Maar verlies nog delen van mijn slijmprop. Baal heel erg dat het niet heeft doorgezet.

Vrijdag staat strip poging 2 op de planning.

Deed het pijn bij je missladybug? Of viel het dit keer mee?
    Ik hoop voor je dat het gaat doorzetten'n

7. Yaraa

Yaraa Actief lid

May 3, 2013
    289
    1
    16
    Female
    Zoetermeer
    Ben zojuist voor de 2e keer gestript. Iemand toevallig ook vandaag gestript?? :)

8. FamkeS

FamkeS Actief lid

Dec 13, 2014
    163
    0
    0
    Hoe voelde het strippen bij je?

9. tantetil

tantetil Bekend lid

Jan 1, 2010
    768
    162
    43
    Female
    Noord Holland
    Strippen was ook vandaag weer niet mogelijk omdat ik geen ontsluiting heb....zondag krijg ik een ballonkatheter. Hoe voel je je?

10. Yaraa

Yaraa Actief lid

May 3, 2013
    289
    1
    16
    Female
    Zoetermeer
    Het was gevoelig maar te doen. Afgelopen dinsdag was ik ook gestript en toen deed het echt pijn. Dinsdag had ik 1,5 cm ontsluiting. En vandaag na het strippen 4 cm!

11. Yaraa

Yaraa Actief lid

May 3, 2013
    289
    1
    16
    Female
    Zoetermeer
    Aah balen voor je zeg :(
    Ik voel me wel oke, ben 15:00 uur gestript en heb tot nu toe 3 voorweeen gehad. Ik heb ze overigens sinds dinsdag een paar keer per dag.
    Voor de rest een beetje mestruatiegevoel. Maar niet echt iets wat doorzet. Hopelijk gebeurd er vanavond/vannacht een wonder.
    Mischien stilte voor de storm??

12. FamkeS

FamkeS Actief lid

Dec 13, 2014
    163
    0
    0
    Wat spannend allemaal! Succes.

13. JacQie1985

JacQie1985 Actief lid

Aug 20, 2012
    429
    0
    0
    Misschien een stomme vraag. En totaal off topic, maar ik ben het gewoon vergeten van m'n eerste bevalling: hoe weet je dat je je slijmprop verliest? Of in delen?
    Sorry voor mijn vieze beschrijving, maar toevallig net met afvegen zat er super veel slijm aan het papiertje, leek ook een harder stukje tussen te zitten. Is dit dan ook (een deel van) de slijmprop?

Bij m'n dochter ben ik bevallen met 36 weken, nu ik 35,1 ben hou ik er toch een beetje rekening mee dat zoon zich al zou kunnen gaan aandienen...

En sorry voor het inbreken op dit topic 😊

14. Missladybug

Het heeft doorgezet en ik ben die nacht om 4.12 uur bevallen van een dochter!

15. tantetil

tantetil Bekend lid

Jan 1, 2010
    768
    162
    43
    Female
    Noord Holland
    Wat goed Ladybug, gefeliciteerd!!! Alles goed gegaan?

Jaqcie, het zou een gedeelte van je slijmprop kunnen zijn, maar dan kan het alsnog weken duren voordat je gaat bevallen hoor.

Share This Page