Dag dames, Jullie hebben misschien mijn post gezien bij de testen van mijn positieve zwangerschapstest. ik heb er 2 gedaan ieder met ochtendurine en allebei licht positief! wat was ik blij, maar toch knaagder er iets. voelde niet zoals de vorige keer. en ik ben sinds mijn bevalling in oktober 2x ongesteld geweest. heb 5,5 maand borstvoeding gegeven en ben met 4 maanden ongesteld geworden. Mijn eerste cyclus duurde 43 dagen. dus toen er na 43 dagen dit keer niks kwam ging ik testen. maar omdat ik geen idee had van mijn cyclus ging ik naar de verloskundige voor een echo. nou wat denk je? niks noppes te zien. gewoon niet zwanger. bloedprikken ook niet zwanger. dus gelukkig niks op de verkeerde plek. maar wel raar van die positieve zwangerschapstesten. geen testpoint meer voor mij. Alleen nu is mijn vraag aan de dames die al een kindje hebben. hoelang voordat jullie cyclussen normaal werden? ik zit nu alweer op dag 62. bij hoeveel dagen wekken ze zoiets op? wat is normaal?
hoi ik weet niet wat normaal is.. en dat zou voor een ieder anders zijn denk ik. ik wens je in ieder geval veel succes! groetjes angela
Hoi Bij mij de eerste 2cyclussen duurde het erg lang voordat ik ongesteld werd. Daarna was het redelijk regelmatig rond de 28 dagen, maar nu ineens weer een "uitschieter" en op dag 32 nog geen bloed.
Je test was op 14 juni. Wanneer ben je naar de vk geweest voor een echo en bloedprikken?? Ik ben bang dat de test gereageerd heeft op een naderende eisprong. Stel dat die dan op 16 juni was, dan is over 2 dagen zo'n beetje je nod.
Thanks voor jullie reacties meiden! @ Daisy120: oke hmm... misschien toch testen dan hihi you never know. @ Rogijuli: ik ben op de 20ste naar de VK geweest en heb toen ook bloedgeprikt. dus dan zouden ze op zijn minst toch verdikt baarmoederslijmvlies moeten zien toch?