Hoi allemaal Ik ben benieuwd wat jullie ervaring is met de uiterst gevoelige midstream van zwanger en Kids Wij hebben die vanmorgen gedaan namelijk en vrij snel kwam er een heeeeel licht roze streepje Hij is zo licht dat hij niet op de foto kan, maar mijn man en ik zien hem wel in het echt. Nou had ik gelezen dat als je er beetje water over druppelt en hij blijft staan dat het een goed teken is. Dat hebben we dus gedaan en hij blijft staan. Ik zit op 10dpo vandaag. Benieuwd naar jullie ervaringen ermee!
Dit is ie. Al weet ik dat je hier niet echt iets op gaat zien. Tenzij je een hele goede tuurder bent haha Foto is gemaakt bij 10 minuten. Maar het streepje stond er binnen 5 minuten al
Ik vind het persoonlijk niet een top test maar dat kan aan mij liggen. Tot nu toe wel altijd helemaal wit en geen indrogers bij mij maar zelfs bij een hcg van 80 was ik niet onder de indruk van het streepje wat de test gaf. Ik zou een predictor early of kv2v5 proberen.
Koop een Kruidvat 2v 5 test! Ik heb gisteren toevallig ook zon test gedaan omdat ik ze gratis bij mijn bestelling kreeg. Ik had met Kruidvat echt een mooie duidelijke streep en heb daarna met die van zwanger en kids getest en zag vervolgens ook een streepje maar wel veel lichter. Ze zijn helemaal niet gevoelig!
Ik zie hem nog niet, maar kan aan mij liggen! Als een man hem ziet, dan moet ie er haast wel staan Ga duimen!!
Alle zwangerenkids zwangerschapstesten van hen zelf zijn verschrikkelijk onbetrouwbaar!Hier duidelijke roze strepen binnen de tijd bij een bloedtest van minder dan 1 op dezelfde dag...en niet 1 keer,maar heel vaak,alle andere testen gewoon negatief.En ik ben niet de enige,zoek maar eens hier op het forum...ech een andere test doen.Ik gok dat 90 procent die met deze testen test er zeer slechte ervaringen mee heeft.
Maar dan heb je het over die papieren dipsticks toch? Die zijn rampzalig indd. Als ik het goed zie zijn dit de midstream testen met roze dop die ze nog niet heel lang verkopen - Waarbij het teststreepje erg naar links staat? (Edit: deze dus https://www.zwangerenkids.nl/GRATIS-bij-minimale-bestelling-van-€20:-6-zwangerschapstesten-Ultra-Sensitive) Zo ja; daar heb ik goede ervaringen mee en ook nog geen negatieve verhalen over gehoord! Erg gevoelig zijn ze echter niet: andere merken gaven bij mij al een véél duidelijker streepje.
Bij mij juist helemaal niet. Was duidelijk wit als niet gelukt was itt de k2v5 die soms vals positief was
Die dipsticks zitten gewoon in dit omhulsel...zijn dezelfde testen.Echt allemaal bagger.En deze verkochten ze 5 jaar geleden iig ook al.