Ervaringen Gina Ford-zindelijk in een week

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door raspberry, 4 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    90x200 is dus helemaal prima.heb n bed 80x165(meegroeibed staand 2. jij moet alleen bij voet en hoofd iets grotere stuk onder latras stoppen.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, da's alleen met Thirza's gewoel totaal niet handig. Dus ik zoek toch echt een passende.....

3. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    zoontje ligt ook niet stil hoor!boven op d molton heb ik een echte hoeslaken die goed aansluiten bij de hoekjes. maar goed, misschien heeft iemand n tip vr n beter passende molton.

4. raspberry

Ervaring is hier, met passend hoeslaken erbovenop, dus echt niet fijn. Wordt een compleet heuvellandschap, waarbij de molton er dan afschuift compleet met hoeslaken en dus z'n functie totaal verliest... :( Niet handig dus, als je het matras droog wilt houden bij ongelukjes.

5. knap

knap Niet meer actief

Gefeliciteerd. Had ik toch een beetje gelijk;) De aanhouder wint. Jij dus;)

En door jou topic ben ik die week ook met mijn dochter toen begonnen haha. Hoe gek kan het eigenlijk lopen.

Dat met poepen, Er zijn er meer die het eng vinden. Van de week gaf ik nog iemand de tip het liedje van zandkasteel op te zoeken van.
    Hehehe wc fijn dat jij er bent... En dan zwaait sassa haar poepje weg naar de zee. Als ze het zandkasteel leuk vind.

En ook heel fijn dat ze in de nacht ook gelijk bijna zindelijk is. Ze was er duidelijk aan toe.

Hier dochter ook zo wat een droge luier s morgens en meteen een big plasje haha. Deze week eens een nachtje proberen als ik toch van plan ben met bed te verschonen. JA ze ligt bij mij. En slaapt eindelijk door nu ze naast mij s nachts ligt ach ja. Lekker knus.

Maar wederom gefeliciteerd.;)

6. knap

knap Niet meer actief

Dan beter een matras beschermer kopen die helemaal om het matras heen kan. Zo als ze die in de ziekenhuizen hebben water dicht.

Of even een oud matras er op leggen en kijken wat er gebeurt. Als ze meer dan een maand s nachts geen ongelukjes hebben gehad kan je er van uit gaan dat dat zo blijft. Is mijn ervaring met zoon. NOOIT een ongelukje gehad. En gehannes met beddengoed geen hobby van mij. Denk ook niet van jou haha.

7. raspberry

't Is een peuterbedje, dus oud matras gaat niet...
    En die matrashoezen zijn dus OOK niet te krijgen in 80x130... ;):x Heb me al suf gegoogeld, maar nog niks gevonden. 't Is allemaal 60x120 of 70x150. Die laatste dus EN te smal EN te lang :(
    Ga maar ff een topic in de lounge openen, of iemand weet waar ik het kan krijgen.

8. tulip

tulip Niet meer actief

bij de action heb je 1 persoons waterdichte moltons.

9. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    je kunt er een maken met n molton die iets groter is?in die maat zou je het niet vinden vanwege de 80cm.ik heb het toen gezocht in maat 80cmX165cm. maar misschien kun je kijken 70x150 iets van te maken is?

10. knap

knap Niet meer actief

Maar je hebt wel een oud matras? zo ja dan kan je er toch een stuk van af halen als het daarna de prullenbak in mag.:) En het is een peuterbedje kan je die niet uitschuiven zo dat hij langer woord voor een tijdje of gelijk definitief?

11. raspberry

Nee oud matras hebben we niet. Hadden we wel van 90, maar dat past dus ook niet op dit bed.
    Bedje langer maken gaat niet: past niet op haar kamer.
    70x150 omturnen in iets anders zal ook niet gaan natuurlijk: die is gewoon veel te smal, met al dat gewoel gaat dat nooit werken :(
    (Manlief heeft ADHD en Thirza heeft iig wel de veer uit zijn achterste ge-erfd ;)).

Dus vandaar dat we echt echt echt een passende nodig hebben.

12. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    maar die bestaat dus niet, ik had toen ooit wel n topik geopend en heel lang op internet gezocht.
    ik zou naar n kleding maker gaan met een 90x200 wel met hoeslaken vorm(zonder dus losse elastiekjes)en precies in maat laten maken. dat is zo gemaakt volgens mij 2 rechte naden klaar. het zou misschien ni eens geld kosten(als je n klant bent die vaker iets brengt)

13. raspberry

Heb hier in een naaiclubje een oproep gedaan, was een tip van iemand :) Eens zien of dat wat oplevert. En anders hebben mijn ouders een naaiatelier in de buurt die niet te duur is, waar ik dat waarschijnlijk wel kan laten doen dan.

14. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    En ineens is het gelukt UK heeft zijn eerste PEE PEE op het potje gedaaan zelf ... jullie moesten eens weten hoe trots ik ben. Hij ging bewust zitten en zette aan en plaste zo in drie keer heel dat leutertje leeg :D:D:D

15. raspberry

Nou, hier is de dame volledig zindelijk nu :) Sinds vandaag ook de grote boodschap op de wc, (ging een beetje per ongeluk geloof ik, omdat ze even extra haar best deed voor een plas, kwam de grote boodschap zo mee en concludeerde ze zelf dat ze het nu toch kan).
    Al anderhalve week droog ook 's nachts, dus vanavond zonder luier naar bed. ZE vindt zichzelf helemaal stoer :)

16. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    O wat goed zeg! En lekker voor jou net voordat de baby komt ;).

Deel Deze Pagina