Ervaringen Gonal-F

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Annalise74, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ik ben vanmorgen voor een echo en bloedprikken geweest en ben net gebeld met de uitslag van het bloed.
    Nou moet ik zondag al terugkomen en de helft van de Gonal-F gaat spuiten, dus 75 ie i.p.v. 150ie.
    Was zo verbaasd dat ik eigenlijk vergeten ben te vragen waarom. Zou ik te hard gaan? Zo groot waren mijn eitjes nou ook weer niet...

rechts: 1 van 11mm en 4 van 9 mm
    links: 5 van 11 mm
    baarmoederslijmvlies: 6mm
    En dat op cyclusdag 9, na 8x Decapeptyl en 5x Gonal-F 150 ie.

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hey meid
    wat fijn zeg dat er al wat eiblaasjes groeien
    hopelijk groeien ze zo door en op naar de punctie ;)

3. Dushi

Dushi Niet meer actief

Aan de hand van de uitslag van je bloedonderzoek geven ze aan hoeveel je moet spuiten. Best kans dat een halve dosering inderdaad genoeg is.
    Spannend hoor!

Ik hoop dat je een goede oogst hebt.

Groetjes,
    Danielle

4. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik begin komende cyclus pas met Puregon maar ik wil er uiteraard graag wat meer van weten. Nou las ik dat er ook nog weer een injectie wordt gebruikt om de eisprong te laten plaatsvinden. Is dat standaard? Of is dat alleen bij IUI? (Krijg ik ook).

Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor.

5. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ik heb gonal-F gebruikt voor de eicelrijping en Pregnyl voor de eisprong. Hoe dat bij IUI is weet is niet maar er is hier vast iemand die dat wel weet. Veel succes in ieder geval!

Off topic--> Ik heb het filmpje uit je onderschift bekeken... erg mooi, kreeg de tranen in mijn ogen omdat het zo herkenbaar is.

6. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    Anouk bij IUI is pregnyl niet standaard. Ik heb ook wel eens dat de gyn ervan uitgaat dat de eisprong gewoon komt en dus geen pregnyl nodig. Ik vraag het meestal wel...heb er zelf meer vertrouwen in op de een of andere manier :(

Deel Deze Pagina