Inspiratie wiegje (kleur en leuke foto's)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jerels, 23 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerels

Jerels Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik heb op marktplaats voor €10 een leuk houten schommelwiegje op de kop getikt. Het hout is niet meer zo mooi, dus moet wel geschilderd worden... Maar ja in welke kleur? We willen de wieg unisex houden. Ik heb een hele mooie grijze deken met zwart detail die in de wieg komt te liggen.

Ik twijfel of ik de wieg een basis kleur moet geven (wit, zwart of grijs). Of juist een beetje hip en fel (okergeel) of misschien wat rustiger (zoals de flexa early dew).

Hebben jullie tips of ideeen? En misschien leuke plaatjes van (geschilderde) wiegjes?

Bedankt!

2. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Wat zijn de kleuren van/in de kamer verder? En welke stijl kamer wil je? (Klassiek, modern, retro etc.) ik dacht aan mintgroen.

Kun je misschien een foto maken van de wieg en evt het kamertje tot dusver?

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ik dacht ook gelijk aan mintgroen.

4. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.177
    4.488
    113
    Wij hebben juist de wieg/ledikant een licht grijze kleur gegeven en een muur mintgroen geverfd. Geeft ook een leuk effect. Maar als je de muren al wit of grijs ofzo hebt is het juist leuk om met de wieg wat bijzonders te doen! Early dew is zeker een super mooie kleur!

5. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    [FONT=&quot]Leuk! Het ligt er een beetje aan wat voor stijl jullie mooi vinden. Ik vind grijs met zwart eigenlijk wel bij alle kleuren passen die je opnoemt. [/FONT]
    [FONT=&quot] [/FONT]
    [FONT=&quot]Wij hebben laatst ook een ouderwets wiegje gekregen en ik wil hem ook graag 'pimpen'. Ik dacht aan mintgroen of early dew, en dan de matte variant. Okergeel vind ik ook leuk, maar dat past niet zo bij ons wiegje, denk ik. Verder wil ik het combineren met een wit (met grijs of roze) dekentje en een wit hemeltje. Er zit nu een roze hemeltje met vlekjes bij. Of het allemaal zo makkelijk gedaan is, weet ik niet! Wij hebben trouwens een vrij klassieke stijl. [/FONT]

Deel Deze Pagina