hallo, we waren vandaag boodschappen aan het doen bij de appie, toen we terug kwamen vonden we een briefje op ons autoruit , dat ze ons had aangereden en we moeten bellen. Maar mijn man heeft gekeken en hij zag alleen dat er wat krassen waren en wij hebben een oude auto en hij zegt dat we het zo maar moeten laten dus niet bellen maar is dat wel verstandig??
Dat ligt er aan of je het wilt laten maken? Zij hebben jullie aangereden, dus is het werk van hun verzekering, tenzij ze het onderhands willen regelen. Maar ook dan zijn het hun kosten, en niet die van jullie.
Wat ontzettend netjes dat die mensen een briefje hebben achtergelaten. Dat doen ze echt niet allemaal. Ik zou ook even bellen dat jullie het zo willen laten.
Inderdaad even bellen dat je het zo laat. Even uitleggen dan is het klaar. Wel netjes dat die mensen een briefje achtergelaten hebben!
nou hier niet ik ben vorige week aangereden in de tijd dat ik aan het werk was maar geen briefje hoor. nu zitten wij met de schade. weet iemand wat ik eraan kan doen, of eventuele ervaringen
Jammer dat ze niet even een briefje hebben achtergelaten. Ik heb het zelf ook twee keer gehad. Je kunt proberen om bij het Waarborgfonds geld te krijgen om de schade te herstellen. Is wel een hoop werk, maar bij mij is het beide keren wel gelukt. Succes!