hallo ik wil al heel lang mn haar lekker kort zoals op de foto, ik ben dit lange haar zo beu,,,ik vind mezelf echt te jong lijken en ik vind het onverzorgd!!! maar de stap is best groot! beetje angstig voor de reacties,,mn man vind alles best,,
Ik was mijn lange haar ook ineens zat en ben een heel stuk korter gegaan. Kreeg alleen maar complimenten dat het zo goed stond. En ik vind het model op de foto erg leuk, dus ik zou zeggen: DOEN!
Hoihoi, ik ben ook van lang blond naar kort en donker gegaan Weliswaar in stappen maar het was het beste dat ik ooit heb kunnen doen. Doe spannend, doe het! (leuk voor de feestdagen ook)
Als je het echt leuk vind moet je het gewoon doen! Als jij en je man het maar leuk vinden dan is wat de rest denkt toch helemaal niet relevant. Het is toch een leuk kapsel? Niks raars aan hoor voor zover ik het kan ontdekken. Je moet alleen even rekening houden met de vorm van je gezicht maar daarin kan je kapper je vast heel goed adviseren. Veel succes en we zien de foto van het eindresultaat wel verschijnen Groetjes Michelle
Leuk kapsel! Zelf heb ik 1 keer kort haar gehad als kind, ik heb er gewoon het gezicht niet voor, maar bijv. een vriendin van me ziet er met kort haar weer een stuk leuker uit dan met lang haar.
gewoon doen stoer kapsel btw de mensen kijken toch wel of je je haar lang hebt of kort ik heb zoiets ik vind het mooi wat anderen denken moeten ze lekker zelf weten en ik ben nog al van de extreme kapsels
oeehhh nou ok jah is allemaal waar wat hierboven staat,,maar tis zo spannend! hahah ineens zo anders! ik heb zon gezicht als de mevr hierboven..ik denk wel dat het me staat,,maar jee wel spannend ik zit als tussenweg hier aan te denken
ik had haar tot op mijn kont. en heb het ineens laten knippen tot net onder mijn kaaklijn... niet super kort toch maar heb er achteraf toch best spijt van... het blijkt dat ik van nature slag in mijn haar heb. dit was mij eerder echt NOOIT opgevallen omdat ik heeeeeel dik en veel haar heb en het dus te zwaar is en daarom was er van die natuurlijke slag dus helemaal niets te zien... ik had een mooi kort kapsel uitgekozen.. naar de kapper en geknipt. nou heeft ze het ten 1ste anders geknipt dan ik wou (ik wou GEEN lagen en gewoon 1 rechte lijn) zij heeft het in bob geknipt dus achter korter dan vanvoor. en ook had ik ineens slag in mijn haar. wat dus helemaal niet bij de kapsel staat... ik laat het maar weer gewoon groeien
Ik ben van lang naar dat kapsel gegaan. Stond me super goed toen ik van de kapper thuis kwam, maar....... probeer het thuis ook maar eens in dat model te krijgen! Lukte me dus echt niet! Grrrrrrr Ben het nu dus weer aan het laten groeien haha. Ik zit altijd bij de kapper met leuke plaatjes en 1 dag zit het net als op het plaatje maar daarna.... pff nee mij lukt het echt niet!
Bedenk wel dat als je wilt dat het echt valt als op die foto dat je elke ochtend staat te fohnen en stijlen en alles Als je uit je bed komt zit het waarschijnlijk als coupe pannekoek
Precies! En dat lukte me dus echt niet..... Stijltang aangeschaft maar nog leek het dan nergens op. Oke heb er ook het geduld niet voor denk ik haha
Ik heb al heel lang, half lang haar en zou het ook graag kort willen knippen. Is het niet dat mijn man lang haar mooier vindt. Probleem is alleen, dat ik van indonesische afkomst ben en daardoor heel zwaar en steil haar heb. Er is niks mee te beginnen. Zowel lang niet (staart, opsteken is onmogelijk te zwaar en te steil) als kort (valt nooit zoals het bedoeld is op het plaatje). Zolang ik nog geen goed plan heb laat ik het maar lang. En om nou s ochtensds uren voor de spiegel te gaan staan om ales een beetje in model te krijgen daar heb ik geen zin en tijd voor. Heb het vroeger wel een aantal keren heel kort gehad. Was toen wel leuk! maar ja, ben nu ook ouder.
Me too! Ik laat mijn haar nu weer lang groeien omdat ik die korte modellen gewoon écht niet in het juiste model kreeg! Daarbij komt, dat er ook nog veel tijd in gaat zitten, en dat heb ik niet . Het is leuk op de foto, maar in het echt viel het toch tegen.
Ja das waar. Als ik het weer lang heb denk ik altijd: Ik laat het nooít meer zo kort knippen! Om er vervolgens 3 maanden later de schaar in te laten zetten MAAR: Nu écht niet meer. Ik vind dat korte zo tegenvallen bij mij uiteindelijk.....Of misschien moet ik weer eens van kapper wisselen.....Dat kan schelen.
@music4life Wat een super gaaf kapsel!! Ga je het ook in deze kleuren laten verven?? Ik heb altijd al lang haar gehad (tot net boven mijn kont) Dus moet er niet aan denken om het af te knippen. Ooit een keer afgeknipt tot net iets onder mijn schouder. In het begin vond ik het heerlijk maar toen iedereen riep "heb je geen spijt..?" kreeg ik er zo'n spijt van dat ik het (voorlopig) niet kort zal knippen. Uiteraard wel altijd de punten goed bijgehouden en af een toe een donkerblond kleurtje erin en het zit weer helemaal toppie