Ik ben zwanger maar wil niet naar hem toe te wonen wat nu

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door doetiepino, 14 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doetiepino

14 dec 2011
    14
    0
    0
    #1 doetiepino, 14 dec 2011
    Laatst bewerkt: 14 dec 2011
    Hallo Ik ben hier nieuw. Ik heb een vraagje.Ik heb een relatie van 2 jaar Ik ben 6 weken zwanger.Per ongeluk. ivm griep. ben er wel blij mee. Maar mijn vriend weet er van en die wil graag dat ik naar hem toe ga om te wonen. Maar hij wil niet naar mij toe wonen omdat hij een koop huis heeft en ik een huur huis. Maar mijn probleem is dat ik niet daar heen wil. Ik voel me hier in mijn eigen huis beter op mijn gemak en bij hem voel ik me zo alleen.Ik zal me daar gaan vervelen. En voel me erg opgesloten daar en ken daar namelijk niemand. Dan zeggen mensen wel overal kun je brood kopen. Maar toch. We houden wel van elkaar en willen samen verder. Wie heeft er tips.

2. ingel

ingel Actief lid

29 nov 2010
    445
    0
    16
    Vrouw
    Friesland
    hallo,
    waarom probeert hij zijn huis niet te verkopen en komt hij tijdelijk bij jou inwonen. Dan kunnen jullie zodra het huis verkocht is (en dat kan heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duren) iets samen te kopen. Een plek waar jullie allebei thuis voelen.

3. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Dat is een moeilijke situatie.
    Maar een huis verkopen tegenwoordig is echt ontzettend moeilijk!
    Wat dat betreft zou je vriend waarschijnlijk niet eens bij je kunnen wonen of jullie moeten dubbele kosten kunnen veroorloven, maar is ook erg zonde!
    Tips heb ik niet eigenlijk. Misschien kunnen jullie samen een huis kopen.
    Niet dat je dat zo 1,2,3 doet. Maar dat je eerst even bij hem gaat wonen en dan samen op zoek gaan naar wat anders?

Veel succes en gefeliciteerd met je zwangerschap.

4. sweety89

sweety89 Lid

10 jun 2011
    18
    0
    0
    fulltime huisvrouw
    Heerenveen
    hoi.
    ik weet precies hoe jij je voelt!
    ik heb het zelfde probleem gehad namelijk!
    mijn vriend had ook al een koopwoning in een dood plaatsje waar ik ook niemand kende!
    ik dacht bij mezelf ook eerst van wil daar nooit wonen!
    maar op den duur moet je toch gaan kijken wat het beste is!
    dubbele kosten zijn niet ideaal! maar jah je geluk is natuurlijk ook belangrijk!
    ik heb er uiteindelijk wel voor gekozen om bij mijn vriend in te trekken!
    en op den duur leer je wel mensen kennen in je woonplaats en voel je je steeds beter!
    het enige wat ik je als tip zou kunnen geven is! denk er goed over na en ook over de toekomst met de kleine! en daarmee juist op het verspillen van geld! want als je vriend de woning zou verkopen leven jullie natuurlijk eerst wel op dubbele kosten! en dat geld wat je dan weg gooit kan ook naar jullie baby!

hoop dat je aan mijn verhaal wat hebt!

GR: sweety89

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ook ik heb in een soort gelijke situatie gezetten , alleen was het bij ons dat wij allebei een woning hadden ik een huur woning en hij een koopwoning en we allebei net de huur en hypotheek konden betalen en het eigelijk zonde was om 2 huizen te houden terwijl we veel samen waren.

ik wou eigelijk ook in mijn huurwoning blijven , helaas was het niet mogelijk om zijn huis te verkopen en er dus uiteindelijk maar voor gekozen om toch bij hem te gaan wonen , en moet zegen voor mijn is het de beste keuze ooit geweest.
    tuurlijk heeft het een tijdje gekost voor ik hier gewend was , maar voor mijn voelt het echt als een nieuwe start en dat heeft ook wel iets

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    als je niet bij hem wilt wonen dan moet je het niet doen. Je zou je daar alleen maar ellendig voelen.

Gewoon in je eigen huis blijven, en pas als je eraan toe bent evt verhuizen...naar een plek die jullie samen leuk vinden. Dan zal hij zijn huis moeten verkopen...

8. Metire

Metire Niet meer actief

woont je vriend heel ver van waar je nu woont? anders zou ik het ook gewoon proberen bij hem en dan idd op zoek gaan naar een huisje samen :) ik heb wel gemerkt dat het voor echte vrienden en natuurlijk familie nooit te ver is om op bezoek te komen. en daarnaast is toch ook wel fijn om samen te zijn toch? :)

9. Marley

Marley Bekend lid

2 jun 2011
    598
    37
    28
    Eens met blijzwanger!

10. doetiepino

14 dec 2011
    14
    0
    0
    Ik wil jullie even allemaal bedanken voor jullie reactie ik zal er goed over nadenken

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ook ik ben voor mijn man verhuist van de grote stad naar een dood dorp. Fijn was het niet, en ook niet makkelijk, maar uiteindelijk ben ik me er thuis gaan voelen. Vooral als je een kindje krijgt is het toch wel belangrijk dat je samen bent? Hebben jullie het er in de 2 jaar relatie dan nooit over gehad hoe jullie de toekomst samen zien? Je kunt nu niet meer alleen aan jezelf denken, maar ook aan je kindje...

Deel Deze Pagina