ik heb nu 2 muziekmobielen 1tje is van winnie the pooh deze heb ik gekregen maar die hoord te draaien maar dat is kapot en ik heb er 1 van nijntje nieuw gekocht deze draaide maar naar de 2e dag ook al niet meer iets aan de binnen kant kapot gebroken dus nu heb ik 2 niet draaide muziekmobielen welke hebben jullie en is aan te raden ?
Fisherprice rainforest. Ze vind hem echt heel erg interessant. Hij speelt lang (kan hem ook uitzetten), ik vind de deuntjes niet irritant worden nog, geluid kan harder en zachter. Nadeel: prijzig.
heb ze alle bij , nijntje en fischer price( gekregen ) maar heb het probleem niet dat ze kapot zijn ? zelf nadat de kleine er heeft ingehangen draaien ze nog ?
Wij hebben de Tiny Love gekocht. Heel fijn met klassieke muziek, junglegeluiden, etc. Vinden we veel prettiger dan die deuntjes uit de meeste andere mobiles. Oh en met afstandsbediening. En hij speelt lang dus je hoeft m niet steeds weer opnieuw aan te zetten
als je het sonde vind om de mobielen weg te doen, verkopen ze bij prenatal ook los het doosje wat draait met muziek voor iets van 6 euro.
Wij hebben ook veel plezier gehad van de Tiny Love. Ideaal dat hij 20min speelt en dat je hem niet op hoeft te winden.
Tiny love is echt een aanrader! Ik heb deze: bol.com | Symphony in Motion Soothe and Groove Princess, Tiny Love | Speelgoed Nadeel is wel dat hij vrij prijzig is. Wij hebben h'm gekregen.
Hier ook een Tiny Love, maar dan de Sweet Island Dreams. Idd vrij prijzig, maar wel veel plezier van gehad!
Je kunt de Tiny Love ook op MP vinden, scheelt vaak veel geld. Edit: hier dezelfde als Mamalin. Fijne uitvinding
Die Tiny Love mobiles zien er idd errug leuk uit! Hebben jullie die allemaal aan de box vastgemaakt? En wat hebben jullie bij/boven het wiegje/ledikantje hangen, daar wil ik namelijk ook wel iets van een mobile hangen zodat ik die voor het slapen gaan aan kan zetten. Tips zijn welkom!
Mobiel hing inderdaad boven de box. Boven het bedje niets. Had wel een muziekdoosje van Nijntje (zo'n knuffel waar je een touwtje uit z'n k*nt trekt...), maar heb die eigelijk nauwelijks gebruikt.
Tiny Love ook hier boven de box. Boven t bedje komt niets. Eventueel een speeldoosje of n knuffel met een deuntje, maar verder niet. Wil het rondom het slapen zo rustig mogelijk hebben, geen afleidingen dus vandaar die keuze
Ik wil idd niet iets druks boven het bedje, zo'n knuffeltje met een muziekje erin is ook wel heel leuk, weer eens wat anders als een muziekdoosje. Die voor aan de box ga ik echt onthouden en naar op zoek!
Wij hebben de magic stars van Chicco : Ziet ook een nachtlampje in. Deze mobiel met zijn betoverde sfeer van sterren en verre melkwegstelsels stellen je kindje gerust in zijn/ haar bedje dankzij de dubbele projectiesysteem. De project verschijnt tegelijkertijd op het draaimolentje en op het plafond van de kinderkamer. Door het bovenste gedeelte te verwijderen, wordt het een handige bedprojector met verlichting en talrijke melodieën. Dankzij de twee grote knoppen op de voorkant van het paneel, kunnen klassieke of new age melodieën worden gekozen. Wanneer je kindje huilt, gaat het Draaimolentje van de Magie van de Sterren automatisch branden en stelt je kindje gerust met de magie van de projectie en muziek. Daarnaast is het draaimolentje met de afstandsbediening op afstand in te schakelen. Wij hebben hem overigens aan de box hangen omdat we geen mobile boven het bedje willen hebben. Wij hebben op de slaapkamer bij onze dochter een kleine projector met muziek en zee geluiden, die dan ook sterretjes op het plafond geeft. Erg rustgevend om de kleine in slaap te laten vallen. Hier 2 afbeeldingen. De eerste plaatje hebben wij boven de box, en het 2e plaatje heeft ze bij haar bedje in de slaapkamer.
wij hebben ook een projecter voor op de slaapkamer. je kunt die instellen op tijd erg handig en wij kunnen er met van die kleine cassetjes verschillende afbeeldingen inzetten. je kunt zowel met muziekje als zonder muziekje afspelen.
Wij hadden deze. Fisher-Price dieren mobiel? Bestel nu bij wehkamp.nl Zie dat hij nu goedkoper is dan toen ik hem kocht, maar neemt niet weg superding. Zachte muziekjes, verschillende klassieke en omgevinsgeluiden waar je ook kan kiezen tussen meer actieve en muziek voor jet slapengaan, afstandsbediening, niet alleen de beestjes boven bewegen maar ook de moederleeuw en welpje, zodat je kindje veel te zien heeft en als het voor je kind nog te veel is (muziek en draaiende bewegingen), dan kan je het draaien stoppen, zodat je kindje alleen de muziek hoort. Dat laatste is erg fijn als je kindje nog jong is, raakt het ook niet zo overprikkeld.
Tiny Love hebben wij, wat een geweldig ding. Eindelijk een muziekmobiel waar de geluidjes prima aan te horen zijn en voor de baby rustgevend. zeker een aanrader. Bach, Mozart en natuurgeluidjes, wat wil je nog meer...
Wat je ook doet, koop er geen die je zelf op moet draaien! Mijn sm had een mobiele gemaakt voor ons mupke van een bestaande mobiele die je dus wle op moest draaien. Gek werd ik ervan om soms wel 20x achter elkaar dat ding op te moeten draaien.