Ik ben benieuwd of iemand deze wieg heeft en of die bevalt? En misschien ook een echte foto ervan heeft? Hij staat te koop bij babyentiener.nl Ik ben ook benieuwd naar de hoogte van de wieg aangezien dat nergens op de site vermeld staat. Ben benieuwd! View attachment 306195
Lieve wieg! Wel moet je oppassen met wat voor bekleding erin zit. Als dit gevoerd is, zoals een dekbed, dan is het niet echt veilig en kan je beter zelf een bekleding maken. Wij hebben een familiewieg dus geen ervaring met wieg kopen.
Hoi Sara, Wij hebben deze wieg en zijn er erg blij mee! Dat er echte wielen onder zitten vind ik super fijn. Ons dochtertje heeft de eerste weken bij ons op de kamer geslapen, en kon de wieg dan makkelijk naar me toe rijden, zonder dat ik eruit moest. Wat betreft de bekleding, er zit inderdaad een hoes bij voor een dekbed en voor een kussentje. Die kun je beter niet gebruiken. Zelf hebben wij er een wit wieglakentje en dekentje bij gekocht. Helaas gebruiken wij onze wieg nu niet meer, maar staat hij opgeslagen voor een eventele tweede. Ik kan dan ook niet de hoogte opmeten. Maar hij is wel hoger dan onze familiewieg. Die was echt super laag. Deze wieg is redelijk hoog en groot. Kan de kleine er lekker lang in. Ik ga voor je zoeken naarr een foto, maar de wieg is zeker aan te raden! PB me maar even als je nog maar vragen hebt. Groetjes
het lukt me niet om bijlage in een PB toe te voegen, stuur anders even je mailadres. Zet namelijk liever geen fot's op internet.
wij hebben hem ook staan voor onze uk, hij is groter dan de gemiddelde wieg. je wil de hoogte weten tot aan de rand of tot aan de bodem van de wieg?
Komt de wieg ook van babyentiener? Wil je er misschien een foto van maken? Ben erg benieuwd hoe de bekleding er in het echt uitziet! Op de foto van de website lijkt de wieg erg laag maar dat is dus niet zo
Marktplaats.nl - Wieg Bebies First Big Wheel Wit - Babywiegjes en Ledikanten hier zie je een foto van de bekleding, wij hebben de bekleding vervangen inmiddels in retro stijl. maar ik vind de wieg zeker niet laag.