tril massage apparaat veilig te gebruiken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tierlantijntje, 6 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tierlantijntje

Tierlantijntje Niet meer actief

ik heb de laatste tijd steeds meer last van knopen in mn rug en zit eraan te denken zo'n tril massage apparaat te kopen om te kijken of dat wat helpt. kan dat kwaad?

ik had ooit een stoelmassage op kantoor en die vrouw gebruikte een andere techniek dan normaal omdat ze zei dat bepaalde massages niet goed zouden zijn voor de baby; vandaar dus mijn twijfel over de aanschaf van een massage apparaat...

ik heb er zelf geen verstand van.... iemand wel?

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Hmmm pas iemand uit mijn beval groepje die op een beurs op zo'n ding zat maar werd afgeraden... meer weet ik er ook niet van.

Mijn gevoel zegt niet doen. Maar weet niet waarom :D

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Ik zou ook nier doen

4. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Op het apparaat wat ik een paar jaar geleden had stond als waarschuwing 'niet gebruiken bij zwangerschap'
    Misschien kun je beter naar de fysio?

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    De meningen zijn erover verschillend, maar ook ik zou het niet doen. Tijdens mijn eerste zwangerschap deed ik aan slenderen (apparaten die trillen waar je oefeningen op moet doen), maar de vk raadde mij toen toch ook af om ermee verder te gaan. Degene waarvan het bedrijf was heeft het echter zelf wel gedaan tot aan het eind van haar zwangerschap...

6. Mamasaar

Mamasaar Actief lid

1 jun 2015
    105
    1
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Bij sommige kappers hebben ze die dingen ook. Toen ik zwanger was van de eerste mochten ze hem niet aan doen bij me omdat het de bevalling op gang kon brengen. Nu zijn die lieve dames van de kapper waar wij heen gaan niet altijd heel snugger (niks negatiefs hoor, ze zijn heel leuk en knippen goed ;)) dus zo vlot zal het niet lopen, maar de waarschuwing is er vast niet voor niks.

Deel Deze Pagina