zwanger en buikgriep?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Shar079, 14 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shar079

Shar079 Actief lid

15 jul 2013
    384
    0
    16
    Ik werk als franchise ondernemer voor Juiceplus we
    Rotterdam
    Hallo meiden,

ik ben twee dagen geleden terug gekomen van Mallorca, onwijs leuke vakantie gehad. Maar sinds de laatste twee dagen van mijn vakantie werd ik mij toch een partij misselijk, en toen ik eenmaal in Nederland was had buikkrampen niet normaal. En overgeven door de pijn. En nu lijkt alsof ik buikgriep heb, moet continue naar de wc, ik maak mij zorgen om de baby ,wie herkent dit???

een bezorgde ik :(

2. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Buikgriep heerst op het moment, doe je vrij weinig aan. Genoeg drinken en tegen het overgeven helpt, gek genoeg, cola drinken vaak wel.

3. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ik heb buikgriep gehad in de eerste weken van mijn zwangerschap. Ontzettend vervelend, maar helaas niets aan te doen. Je kleintje zorgt dat hij/zij alles binnen krijgt wat nodig is. Probeer jij ondertussen kleine beetjes te eten en drinken. Vooral drinken zodat je niet uit droogt.

4. MamaJulia

MamaJulia Bekend lid

11 okt 2012
    719
    0
    0
    Kleine slokjes cola! En uitzieken. En je geen zorgen maken, je kind merkt d'r helemaal niets van. Beterschap!

5. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Geen zorgen, je kindje krijgt er alleen maar de anti-stoffen van mee die jij aanmaakt tegen de buikgriep! ;)

Verder gewoon uitzieken, genoeg drinken, kleine beetjes drinken en rusten. beterschap!

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik heb het een week of 2 geleden ook gehad. Lekker in bed kruipen en cola drinken (ook weer niet overdreven veel). Laat iemand halen waar je zin in hebt toetjes oid en probeer vooral genoeg te drinken.

7. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik heb het ook gehad, was toen een week of 10 zwanger. ik was zo bang dat het daardoor fout zou gaan.
    probeer genoeg te drinken, komt goed meid!

8. Meliszy

Meliszy Actief lid

30 dec 2012
    454
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige kraamafdeling
    provincie groningen
    Je hebt niks verkeerds gegeten? Ik zou namelijk voedselvergiftiging uit willen sluiten. En overgeven door griep okee, maar overgeven omdat je zo'n pijn hebt, nee... Ik zou voor de zekerheid eventjes langs de huisarts gaan omdat je in het buitenland bent geweest.
    Heb je alleen in restaurants gegeten of ook dingen van kraampjes langs de weg/boulevard.
    Joh gewoon even naar de huisarts gaan, daar wordt je sowieso niet minder van toch?

(misschien sta ik er een beetje anders in dan de rest omdat ik verpleegkundige ben, dus het kan ook aan mij liggen)

9. Shar079

Shar079 Actief lid

15 jul 2013
    384
    0
    16
    Ik werk als franchise ondernemer voor Juiceplus we
    Rotterdam
    Meiden, bedankt voor jullie reacties! ik wist niet dat cola er tegen hielp, ik zal dat even uitproberen. ik ga voor de zekerheid wel naar de dokter ,ik weet niet of ik iets verkeerds gegeten heb enkel in een paar restaurants en in het hotel. ik ben blij om te horen, dat mijn kindje hiervan gelukkig niks merkt, dat was mijn voornaamlijkste zorg.

Deel Deze Pagina