ervaringen hard littekenweefsel na knip?

Discussion in 'Na de bevalling' started by Druif78, May 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Nou, dat geeft moed dat het bij jou zo erg was en uit zichzelf goed is gekomen!

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik heb de rest niet gelezen, alleen de vraag van TS

Volgens mij heb ik een beetje hetzelfde als jou. Een stukje litekenweefsel dat pijn zou kunnen doen bij het vrijen, omdat dat in de weg zit. Dit is door de gynacoloog, en de huisarts tegen mij gezegd. het kan weggehaald worden mocht ik er pijn aan hebben. (er is ook tegen mij gezegd dat het eerst pijn kan doen maar later niet meer, en dat ik vooral rustig aan moest doen, het kan altijd nog weggehaald worden)
    Je vraag is of het daadwerkelijk zeer doet bij het vrijen, of iemand daar ervaring mee heeft. Bij mij doet dat stukje weefsel tot nu toe geen pijn bij het vrijen.
    Hopelijk is dat bij jou ook het geval. groetjes

3. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Dankje voor het opbeurende antwoord! Hoe lang geleden ben jij bevallen?
    Jij hebt er dus niks aan gedaan?
    Ik denk dat ik het ook gewoon aankijk. Weghalen kan idd nog altijd en aangezien ik er nu niet echt veel last van heb...

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

16 weken geleden ben ik bevallen

5. Alita

Alita Niet meer actief

ik zou ook gewoon nog even wachten, inderdaad weghalen kan nog altijd, niet? Moet er niet aan denken dat ze daar weer aan gaan zitten eigenlijk....

6. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Hier gaat t eigenlijk, na 1 week smeren niet verkeerd! Heb het idee dat het stugge weefsel aan het verdwijnen is! Het lijkt alleen op 1 stukje een beetje verkleefd maar ik wil er niet aan denken hoe ze dit kunnen verhelpen... (open knippen/ snijden?)
    Iemand ervaring met verkleefd littekenweefsel?

7. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Vorige week weer op controle geweest en ik hoef niet geopereerd te worden! de creme doet zn werk goed! er zit nog 1 stug strengetje en dan kan behandeld worden met een hydrocortison injectie als dit over 3 weken nog nietminder is geworden. Eventueel doorverwijzen naar de gyn om het onder plaatselijke verdoving weg te snijden.... -slik-
    Heeft iemand hier ook ervaringen mee?

Share This Page