Wie heeft er tips voor een kleinschalig(ong. 5 pers.) vrijgezellenfeest in Meppel zonder al te veel gekkigheid, oftewel gewoon gezellig?
Op de zomerdijk zit sushi and steak. Is een gezellig tentje! Verder is er nog een steakhouse waarvan ik ff de naam niet weet. Bij de watertoren ga je links op de rotonde als je van de centrum kant af komt. Hij zit dan even verder dan de grote boothandelaar die daar links aan de weg zit. Is ook erg gezellig daar en echt goed eten.
Silverado is dat, die is idd goed vonden wij en gezellig. Je hebt ook Wokplaza waar je voor weinig lekker kan eten.
Oasis kan je idd beetje rustig wat drinken. In de beurs over het algemeen ook wel (ligt aan de dag dat wel weekend is vrij druk volgens mij).
Voor de rest van de winkel wel idd. High tea is niet zoveel. 12,50/15 euro meen ik. Ik ben met mijn zus daar pas geweest. Hadden ze modeshow en high tea. Toen zag ik 1 van die lijzen staan (ze hebben ook een high wine of een high bier)
The pepermill is ook een gezellig restaurant. Heb gehoord dat boven de tapperij ook een leuk Tapas restaurant zit Tapasbar La Tasca Meppel.