Nu net een kv 2v5 test gedaan. Helaas hartstikke negatief. Ik snap er niks meer van. Kan ik alsnog zwanger zijn? Ik weet het zowat zeker is wat mijn gevoel zegt maar ja, die test...
zo lang jij nog niet ongesteld bent is er een kans aanwezig, maar de testen (vooral de KV is erg betrouwbaar) Als die negatief is dan is er op dat moment echt geen HCG aanwezig in de urine. Ik hoop dat die alsnog positief wordt natuurlijk. Soms kan je lichaam je wel heel erg voor de gek houden hoor. Ik dacht na een goed zwangerschap ook wel even te weten hoe het voelde als ik weer zwanger zou zijn. Elke keer dacht ik dat ik zwanger was en dan was test gewoon keihard negatief.Afgelopen maand was ik er zwaar van overtuigd dat ik niet zwanger zou zijn en ben zwanger
Maar als de hcg nog laag is (weinig symptomen) EN de plas was te licht.. zou het dan niet kunnen dat die niks aangeeft? Ik ben niet hopeloos hoor.. haha
2 dagen overtijd zou je toch wel iets van een streepje moeten zien lijkt me. Misschien over een paar dagen nog eens proberen.
Ja ik lees opzich best vaak dat mensen pas na een week over tijd positief testen dus het kan makkelijk. Daardoor lijkt het mij beter om pas einde vd week te testen als de duivels er dan nog niet zijn.
dat klopt maar dat zijn mensen die dan niet zeker zijn van hun eisprong omdat ze geen ovulatietesten of iets dergelijks hebben gedaan en hun eisprong ineens een week of 2 week later was waardoor de NOD ook opschoof uiteraard. In vergelijk met hun normale cyclus denken ze dan dat ze 1 of 2 weken overtijd zijn, maar eigenlijk is dat dan niet zo. Maar jij weet ook niet precies wanneer je eisprong was toch? Dus dan kan het idd nog anders worden
Ja ik zou denke als je het in de ochtwnd met de eerste plas heb gedaan dat je op de kv2v5 wel wat had moeten zien maar goed zeg nooit nooit he..
Jammer zeg.. Ik had idd de gevoelige 2v5 van t kruidvat en van de Etos gebruikt en die waren licht positief. Misschien heeft er even iets gezeten, of was het een vals positieve? Hoop voor je dat je alsnog positief test! Succes