Ervaringen herstel borstvergroting

Discussie in 'De lounge' gestart door jes12, 9 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar ervaringen van moeders die een borstvergroting hebben ondergaan?
    Is het te combineren met jonge kinderen?

Hoe verliep jullie herstel na hoelang was je weer in staat je dagelijkse leven op te pakken?

En hoelang kon je niet werken? Ik heb een fysiek zwaar beroep dus ben benieuwd hoelang dat duurt..

En Konden jullie na de voorgeschreven 6 weken ook echt alles weer zonder pijn?

Ik ben heel benieuwd ik wil het heel graag maar er komt zoveel bij kijken..
    Ben benieuwd naar de ervaringen

2. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ik heb het gedaan nog voordat ik kinderen had.
    Mijn herstel verliep super goed en na 3weken reed ik alweer paard en werkte ik in de zorg :oops:

Edit: de eerste drie dagen heb ik pijn gehad, trekkend gevoel door de zwelling. Zodra die afnam was ik pijn vrij.

jes12 vindt dit leuk.
  3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb het 9 weken na mijn bevalling gedaan, dat was geen aanrader.
    Ik kwam niet echt lekker uit de narcose en voelde me erg zwak, met een baby van 9 weken en midden in een verhuizing was het eigenlijk geen doen.
    Pijn viel me reuze mee maar heb wel 8 dagen beroerd in bed gelegen door de narcose.
    Vlak daarna zijn we gaan verhuizen, heb ik geverfd, dozen uitgepakt en gestofzuigd.

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik heb borstvergroting gehad in mei 2010.
    Had zoon van 10 mnd en dochter van 2 .
    Man had 1 week zorgverlof en na 1 week deed ik het huishouden weer en zorg voor de kinderen. Na 2 WK was ik weer aan het werk (16/20 uur per week in 5 ochtende ) en maakte hotels schoon dus best zwaar ( bedden dekken, veel tillen, bukken, badkamers poetsen , stofzuigen etc)
    Heb ze voor de spier. Scheelt erg in pijn. En zeer hoge pijn grens. Heb geen pijn stillers nodig gehad op eerste dag na ( 3x 1000 paracetamol).
    Nu alweer 10 jaar verder, toevallig controle echo laten doen vorige maand en alles ziet er nog tol uit. Geen lekkage of slijtage te zien. Ben er nog altijd erg blij mee

Het advies is 6 mnd te wachten na stoppen bv. Zoon is van juni. Bv gegeven tot september. Mei dan de borstvergroting
    Omdat ik bij zoon veel en vaak borstontsteking had heb ik ietst langer aangehouden zodat borsten goed konden herstellen

Deel Deze Pagina